فرمانده تیپ مردم‌پایه سپاه خراسان جنوبی:

مردم فلسطین بدانند پیروزی‌شان قطعی و حتمی است

سردار «تناکی» گفت: مردم فلسطین باید بدانند که پیروزی‌شان قطعی و حتمی است و هر چه زودتر شامل حال رزمندگان مقاومت و مردم غزه خواهد شد.
کد خبر: ۶۲۸۵۸۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۶ - 06November 2023

مردم فلسطین بدانند پیروزی‌شان قطعی و حتمی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، سردار «غلامرضا تناکی» فرمانده تیپ مردم‌پایه سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی امروز (دوشنبه) در مراسم تجلیل از فعالان و دست‌اندرکاران نمایشگاه «فتح قله‌ها»، اظهار داشت: در نمایشگاه هفته دفاع مقدس استان قسمتی از گرفتاری‌هایی که در شرق کشور و درگیری با اشرار داشتیم نیز به نمایش درآمد.

وی با یادآوری اینکه در هفته دفاع مقدس نمایشگاهی با عنوان «فتح قله‌ها» برپا شد که نسبت به سال‌های قبل از لحاظ کیفیت و کمیت بهتر بود، بیان داشت: گوشه‌ای از وضعیتی که در سال گذشته در بحث اغتشاشات با آن مواجه بودیم نیز در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شد.

فرمانده تیپ مردم‌پایه سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه نیاز بود هم در مورد دفاع مقدس مردم را بیشتر آشنا و هم آن‌ها را با موارد بعد از جنگ آشنا کنیم، رژه هفته دفاع مقدس امسال نسبت به سال‌های قبل ابداعات و تولیدات جدیدی و نویی داشت که رژه عشایر و بانوان نیز از این موارد بود.

سردار تناکی ضمن محکومیت رژیم صهیونیستی، خاطرنشان کرد: مردم فلسطین باید بدانند که پیروزی‌شان قطعی و حتمی است و هر چه زودتر شامل حال رزمندگان مقاومت و مردم غزه خواهد شد، امیداست هر چه زودتر این رژیم ستمگر از جغرافیای دنیا محو و بعد از آن‌ها نیز شاهد نابودی تمام عیادی ظلم و ستم باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار