معاون سیاسی دفتر عقیدتی فرماندهی معظم کل قوا در راهپیمایی ۱۳ آبان گرگان:

سرعت فروپاشی رژیم صهیونیستی شدت گرفته است

معاون سیاسی دفتر عقیدتی فرماندهی معظم کل قوا گفت: روند فروپاشی رژیم صهیونیستی سالهاست آغاز شده و با عملیات طوفان‌الاقصی شدت گرفته است.
کد خبر: ۶۲۸۰۰۸
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۲ - 04November 2023

اتفاقات اخیر غزه سیلی بزرگی بر چهره اشقیای دوران معاصر است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، سردار سرتیپ «رسول سنایی راد» معاون سیاسی دفتر عقیدتی فرماندهی معظم کل قوا امروز شنبه ۱۳ آبان در مصلی گرگان اظهار داشت: آنچه این روزها در غزه می‌گذرد سیلی بزرگی از ناحیه مظلوم ترین‌ها به چهره اشقیای اصل معاصر است.

وی افزود: اصل استکبارستیزی در تاریخ انقلاب اسلامی برخاسته از مداخله آمریکایی‌ها در امور اصلی کشور است.

سنایی‌راد با بیان اینکه آمریکایی برای استحکام بخشی حضور در ایران از هیچ مداخله‌‌ای فروگذار نبودند، ادامه داد: یکی از اقدامات آنها تصویب لایحه کاپیتولاسیون بود که امام (ره) این لایحه را مغایر با عزت ایرانی‌ها دانست و با این لایحه منحوس و ننگین مخالفت کرد و منجر به تبعید امام(ره) در سال ۴۳ شد.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی فرماندهی معظم کل قوا خاطرنشان کرد: رژیم دست نشانده پهلوی سرسپردگی کاملی برای آمریکا داشت و آمریکایی‌ها برای حمایت از رژیم پهلوی هر کاری را انجام می داد که یکی از این جنایت ها، قتل عام دانش آموزان در ۱۳ آبان سال ۵۷ در مقابل دانشگاه تهران بود.

وی گفت: سیلی بزرگ را دانشجویان خط امام در تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در ۱۳ آبان سال ۵۸ به گوش آمریکایی ها نواختند.

سنایی‌راد با اشاره به اتفاقات و اقدام نیروهای مقاومت غزه در ۱۵ مهرماه، افزود: با این اقدام را واکنشی از سوی مقاومت در مقابل ظلم مضاعف غاصبان قصاب صهیونیسم دانست.

این مسئول ادامه داد: در طول چند ماه گذشته تعداد شهدای فلسطینی بیشتر از شهدایی هستند که میانگین در چند سال گذشته شهید می دادند.

سنایی راد گفت: سخت گیری ها در نوار غزه برای ترددهای لازم فلسطینی ها در یک زندان بدون سقف به سر می‌برند حتی عوارض خروجی کسانی که برای مداوا، کار و دیدار با اقوام خارج می شوند قابل مقایسه با خروجی عوارضی فرودگاه‌های بین المللی برای سفر خارجی است در حالی که نرخ بیکاری در غزه بیش از ۷۰ درصد است و فقر در غزه بیداد می کند.

وی افزود: تحقیر فلسطینی‌ها با استفاده از هر فرصتی از سوی اسرائیلی ها انجام شد علاوه بر ورود با پوتین به اماکن مقدس با سگ هم وارد این اماکن مقدس می شوند تا مسلمانان را اذیت کنند.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی فرماندهی معظم کل قوا گفت: پاک کردن صورت مسئله فلسطین در منطقه و رونمایی از عادی سازی روابط صهیونیست ها با کشورهای از دیگر اقداماتی بود که علیه مردم این منطقه انجام شد.

وی افزود: در چنین شرایطی مقاومت تصمیم گرفت تا مسئله فلسطین را به همگان گوشزد کند و حدود ۲ سال اقدام اطلاعاتی، امنیتی و حفاظتی منجر به این سیلی بزرگ شد و شکست اطلاعاتی، نظامی و حیثیتی برای صهیونیست ها است که آنها را در مرز تهدید هویت قرار داد.

سنایی راد ابراز داشت: امروز آثار فرار صهیونیست ها به گونه ای است که صف فرار آنها را شاهدیم و دچار فشار و وحشت شده‌اند.

این مسئول ادامه داد: شکست صهیونیست ها در عملیات مقاومت با مسئولیت و مدیریت مستقیم آمریکایی هاست و تا کنون بیش از ۲۵ هزار تن مورد انفجاری در باریکه غزه استفاده شده است.

سنایی راد یاداور شد: امروز آمریکایی ها شریک جنایت نیستند بلکه عامل اصلی شقاوت صهیونیست ها هستند و صهیونیست‌ها در آستانه فروپاشی کامل بسر می برند.

وی ابراز داشت: صهیونیست ها برای جبران ناکامی و ناتوانی در عملیات موفق زمینی دست به انهدام زدند و بمباران‌‌های گسترده ای انجام دادند و در یک شب بیش از هزار شهید فلسطینی داشتیم.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی فرماندهی معظم کل قوا گفت: بمب‌هایی که صهیونیست‌ها بکار می‌گیرند بمب‌های سنگرشکن هستند که برخی بالاتر از سطح عمل می‌کنند و برخی با نفوذ علاوه بر انفجار ساختمان چاله چند متری بر جا می گذارد.

وی اضافه کرد: آنها از این نوع بمب ها برای ایجاد هراس و پوشاندن وحشت خودشان استفاده می‌کنند و این روزها به دنبال این هستند تا اهالی غزه را با فشار فراری دهند.

سنایی‌راد ابراز داشت: حمله صهیونیست ها به آمبولانس، مسجد، مدرسه و کلیساها را نباید طرحی ابتکاری دانست بلکه نشانه نوعی استیصال و ترس است و این درد مشترک مریکایی ها و صهیونیست هاست که از آینده خود ناامید هستند.

وی گفت: امروز شاهد ایجاد همگرایی جهان عرب در دفاع از مظلومان فلسطینی هستیم و گرایش به سمت فلسطینی ها و یهودستیزی به وجود آمده است.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی فرماندهی معظم کل قوا افزود: امروز کشورهای متحد اروپا و کشورهای دیگر به دفاع از مردم مظلوم غزه به میدان آمده اند.

وی یادآور شد: دست و پا زدن آمریکایی ها و صهیونیست ها در غزه برای جبران شکست نه تنها جبران نمی کند بلکه ابعاد جدیدی را به دست خواهد داد.

سنایی راد خاطرنشان کرد: امروز آمریکایی ها فراخوان 300 هزار نیرو برای جنگ داده اند در صورتی که در غزه هزاران نیروی آماده و آموزش دیده حضور دارند که نمونه آن را در عملیات 15 مهر دیدیم.

این مسئول ادامه داد: آنچه که امروز پیش روی صهیونیست ها قرار دارد چیزی جز جهنم و ادامه شکست نیست.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی فرماندهی معظم کل قوا بیان داشت: امروز چهره واقعی آمریکایی برای نسل جدید ما قابل شناسایی است و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل برآمده از شعاری میدانی و عملی است.

وی تصریح کرد: امروز جوانان در میدان تولید افتخار، افتخارآفرینی می کنند و زمینه تغییر نظم ئجهانی ایجاد شده است.

سنایی راد افزود: عملیات طوفان الاقصی معادله صهیونیست ها را تغییر داد و امروز شاهد تغییر معادله ای هستیم که مقاومت و صبوری حرف اول را می ئزند.

این مسئول بیان داشت: روند فروپاشی رژیم صهیونیستی سالهاست آغاز شده و با عملیات طوفان الاقصی شدت گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار