مدیرعامل ستاد دیه استان همدان:

خیران همدانی ۱۲۴ زندانی جرایم غیرعمد را آزاد کردند

«روحانی‌منش» از آزادسازی ۱۲۴ زندانی جرایم غیرعمد طی سال جاری در استان خبر داد و گفت: به همت خیران این تعداد زندانی که هشت نفر از آنها زن بودند، آزاد شدند.
کد خبر: ۶۲۶۸۷۵
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲ - 31October 2023

خیران همدانی ۱۲۴ زندانی جرایم غیرعمد را آزاد کردندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «یدالله روحانی‌منش» مدیرعامل ستاد دیه استان همدان امروز (سه شنبه) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد بی تردید، زمینه ساز کمک به خانواده های آنان و جلوگیری از آسیب های اجتماعی می‌شود و کمک خیران نیک اندیش هم به همین منظور است.

وی از آزادسازی ۱۲۴ زندانی جرایم غیرعمد طی سال جاری در استان خبر داد و اظهار داشت: به همت خیران این تعداد زندانی که هشت نفر از آنها زن بودند، آزاد شدند.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان افزود: سال گذشته نیز ۳۱۱ نفر از زندانیان غیرعمد آزاد شدند که ۱۶ تن از آنان زن بودند و ۸۱ نفر از این زندانیان به دلیل مشکلات مالی، ۴۱ نفر مشکل مهریه و دو نفر مشکلات نفقه و دیه داشتند.

روحانی منش با بیان اینکه مجموع رقم بدهی این مددجویان نزدیک به ۹۹۰ میلیارد ریال بود، تصریح کرد: از مجموع مساعدت‌ها نزدیک به ۱۰۰میلیارد ریال با اخذ گذشت رضایتنامه از شکات توسط ستاد دیه بوده است.

وی متذکر شد:  همچنین بیش از ۶۶۰ میلیارد ریال اعسار به تقسیط، بیش از ۷۰ میلیارد ریال کمک بلاعوض ستاد دیه و ارایه تسهیلات و نزدیک به ۷۰ میلیارد ریال هم نقدینگی خود مددجویان بود.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار