فرماندار آزادشهر در مراسم نواخته شدن زنگ پدافند غیر عامل در هنرستان امیرکبیر:

امروز درگیر جنگ سایبری هیبریدی و ترکیبی هستیم

«کریمی» گفت: امروز شیوه دشمنان برای ضربه زدن تغییر یافته و از بخش‌های نظامی به حوزه‌های سایبری، بیولوژیک، اقتصادی بیو تروریسم، جنگ روانی و فرهنگی انتقال یافته است.
کد خبر: ۶۲۵۷۸۵
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۲ - 26October 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، «سید جواد کریمی» فرماندار شهرستان آزادشهر امروز پنجشنبه 4 آبان در مراسم نواخته شدن زنگ پدافند غیر عامل در هنرستان امیرکبیر اظهار داشت: در راستای مقابله با تهدیدات دشمن و آمادگی کامل در برابر این مهم، تدوین برنامه ویژه و جامع در بخش نرم افزاری حوزه پدافند غیرعامل امری ضروری و حائز اهمیت است.

فرماندار آزادشهر اینکه امروزه درگیر جنگ سایبری هیبریدی و ترکیبی هستیم، گفت:امروز شیوه دشمنان برای ضربه زدن تغییر یافته و از بخش های نظامی به حوزه های سایبری ،بیولوژیک،اقتصادی بیو تروریسم، جنگ روانی و فرهنگی انتقال یافته است.

 کریمی با بیان اینکه ما هر روز باید آمادگی کامل در برابر حوادث طبیعی و غیرطبیعی را در حوزه سخت افزاری و نرم افزاری داشته باشم، تاکید کرد: این هفته فرصت ارزنده‌ای در راستای جهاد تبیین و اطلاع رسانی و آموزش همگانی در حوزه پدافند غیرعامل در بخش‌های پزشکی، عمرانی و اقتصادی و سایر موارد است.

وی همچنین گفت: مسائل زیست محیطی، امنیت غذایی، سلامت افراد، حفاظت از زیرساخت‌ها و سایر موارد از جمله بخش‌هایی است که در حوزه پدافند غیرعامل مَد نظر قرار دارد.

فرماندار آزادشهر گفت: حضور میدانی در بین مردم، تبیین و اطلاع رسانی اقدامات انجام گرفته در حوزه پدافند غیرعامل در راستای افزایش اعتماد و امیدآفرینی بسیار حائز اهمیت است که تاکنون روند این مهم توسط اداره کل پدافند غیرعامل استانداری گلستان به خوبی انجام گرفته است.

امروزه درامروزه درگیر جنگ سایبری هیبریدی و ترکیبی هستیم

اتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار