فرمانده مرزبانی فراجا:

تعهد سازمانی و رضایت شغلی کارکنان بر عملکرد سازمان تأثیر‌گذار است

سردار گودرزی گفت: درک صحیح فرماندهان از وضعیت خدمتی کارکنان و رسیدگی به مشکلات آنان می‌تواند موجب افزایش روحیه و انگیزه کاری آن‌ها و ارتقاء بهره وری سازمانی خواهد شد.
کد خبر: ۶۲۵۳۹۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۱ - 24October 2023

به گزارش دفاع‌پرس از گرگان، سردار «احمد علی گودرزی» فرمانده مرزبانی انتظامی کشور امروز به منظور دیدار با کارکنان هنگ مرزی اترک و بررسی و ارزیابی اقدامات مرزبانان وارد هنگ مرزی اترک شد و بصورت میدانی هنگ اترک را بازدید کرد.

وی ضمن تبریک ولادت باسعادت امام حسن عسگری (ع) ارتقاء آمادگی عملیاتی، ارتقا اشرافیت اطلاعاتی و نگهداشت صحیح اموال سازمانی و همچنین لزوم تعامل با مرزنشینان در راستای کنترل مطلوب نوار مرزی را تاکید کرد.

این مسئول در این بازدید ضمن خدا قوت و خسته نباشید به تمامی رزمنده‌ها و سربازان مدافع میهن، بر لزوم ارتقاء سطح آموزش در یگان‌ها و توجه به اصل آموزش را مورد تاکید فرماندهان قرار داده و از کارکنان خواست مهارت‌ها و معلومات خود را درتمامی ابعاد افزایش دهند.

همزمان با حضور سردار گودرزی در هنگ مرزی اترک تعدادی ازمرزبانان جهت رسیدگی به مشکلات خود با سردار فرماندهی مرزبانی فراجا دیدار چهره به چهره داشته اند.

سردار گودرزی در این دیدار‌ها ابراز داشت: رسیدگی به امور کارکنان در رأس امورات است که نهایت سعی و تلاش خود را در این زمینه انجام خواهیم داد.

وی گفت: درک صحیح فرماندهان از وضعیت خدمتی کارکنان و رسیدگی به مشکلات آنان می‌تواند موجب افزایش روحیه و انگیزه کاری آن‌ها و ارتقاء بهره وری سازمانی خواهد شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: دیدار‌های چهره به چهره در هر زمان و مکان و بدون تشریفات درجهت رفع مسائل و مشکلات کارکنان به طبع باعث تقویت روحیه و بهره وری کارکنان خواهد شد و به نوعی باعث کاهش آسیب‌ها و ارتقاء آمادگی عملیاتی را به دنبال دارد.

فرمانده مرزبانی فراجا در پایان با اشاره به وجود نیرو‌های جوان و انقلابی در بدنه مرزبانی کشور بیان داشت: امروز به برکت دلاوری‌های شما مرزبانان، مستحکم‌ترین مرز‌ها در دنیا مرز‌های نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی ضمن مطلوب ارزیابی نمودن عملکرد مجموعه فرماندهی هنگ مرزی اترک، از زحمات فرماندهی و کارکنان تحت امر فرمانده هنگ مرزی اترک قدردانی و در ادامه سخنان خود اظهار داشت: کنترل و دفاع از مرز‌های کشور، امریست بسیار سنگین و خطیر که با تلاش و همت مضاعف مرزبانان و مرزداران، این امر مهم تحقق یافته، و این افتخار بزرگی است که نصیب مجاهدان مرزبان وطن شده است.

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور در خاتمه ضمن تاکید بر کنترل مطلوب نوار مرزی دستورات لازم را در خصوص پیگیری خواسته‌های یگان‌ها صادر کرد.

تعهد سازمانی و رضایت شغلی کارکنان بر عملکرد سازمان تأثیر گذار است

تعهد سازمانی و رضایت شغلی کارکنان بر عملکرد سازمان تأثیر گذار است

انتهای پیام / حامد بادله

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار