رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا:

خون کودکان غزه به اضمحلال رژیم صهیونیستی سرعت می‌بخشد

حجت‌الاسلام ادیانی در پیامی جنایات رژیم سفاک و جعلی صهیونیستی را محکوم کرد و نوشت: بی‌تردید خون به ناحق ریخته شده مردم به‌ویژه کودکان و بیماران مظلوم و بی پناه غزه به روند اضمحلال اسرائیل غاصب سرعت بیشتری می‌دهد.
کد خبر: ۶۲۴۶۷۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۵ - 21October 2023

خون به ناحق ریخته شده کودکان غزه به اضمحلال اسرائیل غاصب سرعت می‌بخشدبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید علیرضا ادیانی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پیامی جنایات رژیم سفاک و جعلی صهیونیستی این غده سرطانی جهان را محکوم کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بار دیگر رژیم جنایتکار، غاصب و کودک کش صهیونیستی در نهایت وحشیگری به بیمارستان المعمدانی غزه، حمله کرد و صد‌ها زن و مرد و کودک بی‌دفاع را در بدترین وضعیت ممکن به شهادت رساند.

رژیم سفاک و اشغالگر صهیونیستی در مقابل چشمان بهت زده دنیا، فجیع‌ترین جنایات جنگی را در غزه انجام داده اند و دست به قتل عام و نسل کشی زده است.

این جنایت که نشانه درنده خویی و استیصال این رژیم کودک کش و بیمارکش است در حالی رخ داده است که مجامع بین المللی نظاره گر آن بوده اند و به خاطر حمایت‌های مستکبرین عالم، به ویژه آمریکای جنایتکار حتی حاضر به محکوم کردن جنایات جنگی رژیم منحوس صهیونیستی نشده اند.

سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن محکومیت این اقدام شنیع به عنوان جنایت جنگی علیه بشریت و نسل کشی، همراه و هم‌صدا با همه مسلمانان و آزادگان جهان شهادت مظلومانه مردم ستم‌دیده فلسطین را تسلیت عرض می‌نماید؛ بی‌تردید خون به ناحق ریخته شده مردم به‌ویژه کودکان و بیماران مظلوم و بی پناه غزه به روند اضمحلال اسرائیل غاصب سرعت بیشتری می‌دهد و عزم ملت مقاوم و مجاهد فلسطین را در ایستادگی برای آزادی وطن‌شان جزم خواهد کرد و این اراده‌های قوی باعنایت الهی این غده سرطانی را از صفحه روزگار محو و نابود می‌کند.

وَسَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنْقَلَبٍ یَنْقَلِبُونَ.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار