فرمانده مرزبانی خراسان رضوی:

بمباران بیمارستان «المعمدانی» پازل جنایات نظام سلطه را تکمیل کرد

سردار «شجاع» گفت: پازل جنایت‌های نظام سلطه با اقدامات بی‌سابقه‌ای که رژیم صهیونیستی علیه فلسطین انجام دادند تکمیل شد بطوریکه امروز شاهد خیزش عظیم مسلمانان در سرتاسر عالم بر علیه جنایات رژیم اشغالگر قدس علیه مردم مظلوم فلسطین هستیم.
کد خبر: ۶۲۴۲۶۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۲۴ - 19October 2023

بمباران بیمارستان «المعمدانی» پازل جنایات صهیونیست‌ها را تکمیل کردبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم «مجید شجاع» فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی روز گذشته در جمع مرزبانان هنگ مرزی سرخس در سخنانی حمله به مردم بی‌گناه و غیرنظامی فلسطین توسط رژیم صهیونیستی اسرائیل را محکوم کرد.

وی در ادامه با بیان اینکه در هیچ کجای عالم به مردم غیرنظامی و آن هم بیمارانی که در بیمارستان بستری هستند حمله نمی‌کنند، اظهار داشت: صهیونیست‌ها اعلام کرده بودند که به بیمارستان‌ها حمله نمی‌کنند اما به وعده‌ای که داده بودند عمل نکردند و با حمله به بیمارستان المعمدانی غزه تعداد زیادی از کودکان و نوجوانان بی‌گناه را به شهادت رساندند.

فرمانده مرزبانی استان خراسان رضوی با اشاره به شهادت ۱۸ خبرنگار در نوار غزه گفت: رژیم جعلی اسرائیل در نوار غزه دست به جنایات زیادی زده است که قطع آب و برق از جمله این جنایت‌هاست.

شجاع یادآور شد: پازل جنایت‌های نظام سلطه با اقدامات بی‌سابقه‌ای که رژیم صهیونیستی علیه فلسطین انجام دادند تکمیل شد بطوریکه امروز شاهد خیزش عظیم مسلمانان در سرتاسر عالم بر علیه جنایات رژیم اشغالگر قدس علیه مردم مظلوم فلسطین هستیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تبیین اقتدار جمهوری اسلامی ایران در منطقه پرداخت و خاطرنشان کرد: در دوران قاجار و پهلوی بخش‌های مهمی از خاک ایران به‌عنوان امتیاز به کشورهای استعماری واگذار می‌شد اما به برکت انقلاب اسلامی در دوران جنگ که دنیای استکبار با پشتیبانی از صدام به دنبال ساقط کردن نظام مقدس اسلامی بود با ایستادگی مردم و پایمردی نیروهای مسلح راه به جایی نبرد و امروز جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان یک کشور قدرتمند بر معادلات منطقه‌ای و بین‌المللی اثرگذار است و خواب راحت را از مستکبرین عالم گرفته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار