دستور ویژه رئیس‌جمهور برای بررسی قتل «داریوش مهرجویی»

حجت‌الاسلام رئیسی در پیامی تأکید کرد: دستگاه‌های انتظامی و قضایی پیگیری قاطع و سریع برای شناسایی و مجازات عوامل این جنایت داشته باشند.
کد خبر: ۶۲۳۶۰۳
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۰ - 16October 2023

دستگاه‌ انتظامی پیگیری موجدان قتل «داریوش مهرجویی» را در دستور کار قرار دهندبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید ابراهیم رییسی» رییس جمهور در پی حادثه ناگوار قتل «داریوش مهرجویی» کارگردان مولف سینمای ایران در پیامی ضمن تسلیت این حادثه ناگوار به خانواده مرحومین و جامعه هنری کشور دستگاههای انتظامی و قضایی را مکلف کرد، پیگیری قاطع و سریع برای شناسایی و مجازات عوامل این جنایت را در دستور کار قرار دهند.

در پیام رئیس جمهور از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز خواسته شده است تجلیل شایسته ای از خدمات هنری این هنرمند برجسته بعمل آید.

متن کامل این پیام بدین شرح است:

با تأسف و تأثر، فقدان کارگردان مولف سینمای ایران، آقای داریوش مهرجویی و همسر گرامی‌شان را به خانواده محترم و همه اهالی فرهنگ و هنر کشور تسلیت عرض مینمایم. دستگاههای انتظامی و قضایی پیگیری قاطع و سریع برای شناسایی و مجازات عوامل این جنایت و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تجلیل شایسته از خدمات هنری این هنرمند برجسته را در دستور کار قرار دهند.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار