فرمانده مرزبانی استان گلستان در جمع خبرنگاران:

تولید امنیت و حفظ امنیت در جامعه بالاترین خدمت است

سرهنگ حاتمی گفت: امنیت از اساسی‌ترین نیاز‌های مردم است که در سایه آن می‌توانند با آرامش و آسودگی خاطر به کسب و کار و فعالیت اجتماعی و انجام امور زندگی خویش بپردازند.
کد خبر: ۶۲۱۶۷۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۴ - 08October 2023

تولید امنیت و حفظ امنیت در جامعه بالاترین خدمت است/// ارجاع به سردبیر///

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، سرهنگ «احمد رضا حاتمی» فرمانده مرزبانی گلستان امروز (یکشنبه) در رزمایش مشترک دریایی در جمع خبرنگاران با اشاره به هوشیاری و آمادگی یگانهای دریایی استان در راستای تامین امنیت، اظهار داشت: به منظور نمایش قدرت و آمادگی واحدهای دریایی در حوزه آبهای سرزمینی، رزمایش مشترک در چارچوب ماموريت‌هاي سازماني با بهره گيري از توانمندي هاي يک ديگر برگزارشد.

وي در ادامه تاکيد کرد: استمرار تعاملات و هماهنگي هاي مشترك و تعميق روابط، بسترساز اجراي موفقيت آميز ماموريت‌هاي مشترك شده و تقويت امنيت مرزي را به دنبال خواهد داشت.

سرهنگ حاتمی با بیان اينكه بالاترين خدمت به مردم، تولید امنيت و حفظ امنيت در جامعه است افزود: امنيت از اساسي ‎ترين نيازهاي مردم است كه در سايه آن مي توانند با آرامش و آسودگي خاطر به کسب و کار و فعاليت اجتماعي و انجام امور زندگي خويش بپردازند.

فرمانده مرزباني استان گلستان درخاتمه بیان داشت: مرزبانان بايد هميشه با آمادگي و هوشياري كامل نسبت به برقراري نظم و امنيت در مرزها و اجراي ماموريت‌هاي محوله كوشا بوده و دشمنان نظام را همچون گذشته در رسيدن به اهداف پليد خود ناکام سازند.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار