فرمانده مرزبانی گلستان:

رزمایش مشترک دریایی در آب‌های سرزمینی استان گلستان برگزار شد

سرهنگ حاتمی گفت: هدف از این رزمایش ارتقاء آمادگی عملیاتی و افزایش سطوح همکاری بین واحد‌های دریایی و آمادگی هر چه بیشتر جهت مواجه با تهدیدات متصوره برگزارشد و در نظر است بصورت مستمر در آینده نیز اجرایی شود.
کد خبر: ۶۲۱۶۶۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۲ - 08October 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، به مناسبت بزرگداشت هفته انتظامی  امروز (یکشنبه) رزمایش مشترک دریایی با حضور یگان دریایی پایگاه دریابانی بندر ترکمن، ناوگروه امیر آباد و یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات استان با حضور فرمانده مرزبانی گلستان در آب‌های سرزمینی دریایی خزر برگزار شد.

سرهنگ «احمد رضا حاتمی» فرمانده مرزبانی گلستان در این رزمایش ضمن تبریک هفته انتظامی به کلیه دریابانان استان اظهار داشت: هدف از اين رزمايش ارتقاء آمادگي عملياتي و افزايش سطوح همكاري بين واحدهاي دريايي و آمادگي هر چه بيشتر جهت مواجه با تهديدات متصوره برگزارشد و در نظر است بصورت مستمر در آينده نيز اجرايي شود.

سرهنگ حاتمی در ادامه با مثبت ارزيابي كردن رزمايش مشترك گفت: در اين رزمایش مشترک که با تشريح و تبيين مسئوليت و تقسيم وظايف، آرايش منظمي شکل گرفت و واحدهاي رزمي، گوشه اي از اقتدار و آمادگي خود را به نمايش گذاشتند.

فرمانده مرزبانی گلستان تصريح کرد: بدون شک نقش تاثيرگذار اينگونه رزمايش‌ها در ماموريت هاي مرزبانان دريايي غير قابل انکار است که مي بايست همه فرماندهان، مديران و کارکنان در مقوله تمرين وآموزش آن سهيم بوده و نقش فعال و برجسته‌اي را در اين مهم ايفا نمايند.

رزمایش مشترک دریایی در آب‌های سرزمینی استان برگزار شد/// ارجاع به سردبیر///

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار