دبیر استانی جشنواره هنری فانوس در گلستان عنوان کرد؛

ارسال بیش ۴۷۰ اثر به دبیرخانه استانی جشنواره هنری فانوس

«اعتراف» گفت: بیش از ۴۷۰ اثر در بخش‌های مختلف هنری به دبیرخانه استانی جشنواره هنری فانوس در گلستان ارسال شد که شرکت دانش آموزان در رشته‌های مختلف هنری در این جشنواره چشمگیر بود.
کد خبر: ۶۲۱۵۲۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵ - 08October 2023

ارسال بیش ۴۷۰ اثر به دبیرخانه استانی جشنواره هنری فانوس

به گزارش دفاع‌پرس در گرگان، آیین اختتامیه استانی هفتمین جشنواره هنری فانوس، با حضور جمعی از مسئولین، هنرمندان، دانش آموزان و برگزیدگان استانی جشنواره در سالن نگاه تالار فخرالدین اسعد گرگانی برگزار شد.

در این مراسم «ابوالفضل اعتراف» مدیر هنری و امور سینمایی اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس گلستان، گزارشی از روند اجرایی، فراخوان، اطلاع رسانی، جمع آوری و ارسال آثار به دبیرخانه مرکزی ارائه داد و اظهار داشت: دستورالعمل هفتمین جشنواره هنری فانوس با محوریت دفاع مقدس و مقاومت، فروردین ماه امسال از سوی سازمان هنری و امورسینمایی دفاع مقدس به استانها ابلاغ شد و در دبیرخانه استانی این جشنواره در اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس پوستر فراخوان جشنواره طراحی و در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه استان، از طریق فضای مجازی، خبرگزاری ها و پایگاه های تحلیلی منتشر شد.

وی افزود: جشنواره هنری فانوس در 6 بخش عمده برای شرکت هنرمندان استان معرفی شد که این بخش ها شامل هنرهای نمایشی، هنرهای تجسمی، تلویزیونی و سینمایی، موسیقی و سرود، رادیویی و بخش ویژه دانش آموزی است که بخش دانش آموزی امسال به این جشنواره اضافه شد و لذا از ظرفیت اداره کل آموزش و پرورش استان برای اطلاع رسانی و جمع آوری آثار دانش آموزان استفاده کردیم.

دبیر استانی جشنواره هنری فانوس در گلستان گفت: در نهایت پس از پایان مهلت ارسال آثار به جشنواره، بیش از 470 اثر در بخش های مختلف هنری به دبیرخانه استانی ارسال شد که شرکت دانش آموزان در رشته های مختلف هنری در این دوره چشمگیر بود و پس از داوری آثار، آثار برگزیده‌ی استانی در سامانه سازمان هنری و امور سینمایی دفاع مقدس ثبت نام و اصل آثار هم به دبیرخانه ملی جشنواره جهت شرکت در مرحله کشوری ارسال شد.

اعتراف بیان داشت: مراسم اختتامیه کشوری هفتمین جشنواره فانوس، 26 مهرماه به میزبانی استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز برگزار خواهد شد و از برگزیدگان کشوری نیز تجلیل بعمل خواهد آمد.

در پایان این مراسم از سه عنوان کتاب نمایش نامه دفاع مقدس با عنوان «رازهای مگوی»، «وقتی رویا گریه می کند» و «آرام» رونمایی شد و از برگزیدگان جشنواره استانی نیز تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها