فرمانده سپاه نینوای استان گلستان:

جانبازان نماد رشادت دفاع مقدس در عصر ما هستند

«ملک شاهکوهی» گفت: جانبازان دوران دفاع مقدس نماد حی و حاضر رشادت‌های دوران دفاع مقدس هستند و ایستادگی و صبوری همسران جانبازان در خدمت به این عزیزان، ادامه راه همان ایثارگری و مجاهدت در دوران دفاع مقدس است.
کد خبر: ۶۲۱۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰ - 05October 2023

جانبازان نماد رشادت دفاع مقدس در عصر ما هستند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، سردار «علی ملک شاهکوهی» فرمانده سپاه نینوای استان گلستان امروز در آیین تجلیل از همسران جانبازان سرافراز ۷۰ درصد، در محل سالن جلسات سپاه استان اظهار داشت: واقعیت این است که ما توان تجلیل درخور و در شان شما همسران جانبازان عزیز را نداریم و من معتقدم تجلیل کننده اصلی از زحمات و صبوری شما خداوند متعال است که پاداش و اجری که در شان صبوری شما باشد باید در سرای آخرت نصیب شما عزیزان شود.

وی افزود: جانبازان دوران دفاع مقدس نماد حی و حاضر رشادت‌های دوران دفاع مقدس هستند و ایستادگی و صبوری همسران جانبازان در خدمت به این عزیزان‌، ادامه راه همان ایثارگری و مجاهدت در دوران دفاع مقدس است.

ملک شاهکوهی گفت: کسانی می توانند از فرامین امامین انقلاب اسلامی پیروی کنند و ادامه دهنده راه شهدا باشند که دل در گروی انقلاب اسلامی داشته و ایران عزیز را دوست بدارند که جانبازان عزیز ما یکی از مصادیق آن هستند.

‌انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار