فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سرخه خبر داد؛

میزبانی اجلاسیه شهدای شهرستان «سرخه» از یک شهید گمنام

فرمانده سپاه ناحیه و دبیر ستاد اجلاسیه شهدای شهرستان سرخه از میزبانی اجلاسیه شهدای شهرستان سرخه از یک شهید گمنام خبر داد.
کد خبر: ۶۲۰۸۵۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۲ - 04October 2023

میزبانی اجلاسیه شهدای شهرستان سرخه از یک شهید گمنامبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سرهنگ «مهدی ادهم» فرمانده سپاه ناحیه و دبیر ستاد اجلاسیه شهدای شهرستان سرخه در نشست خبری اجلاسیه بزرگداشت شهدای این شهرستان که عصر دوشنبه ۱۰ شهریور در گلزار شهدای شهرستان سرخه برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطر ۲۰۰ شهید والامقام شهرستان سرخه اظهار داشت: با عنایت به بیانات رهبر معظم انقلاب، شهدا، مظهر قدرت انقلاب اسلامی هستند و ما نیز وظیفه داریم سلوک و روش زندگی آن عزیزان را ادامه دهیم لذا تلاش شده است تا در اجلاسیه امسال، بازخوانی جانفشانی رزمندگان شهرستان سرخه به صورت نمایشی اجرا و در معرض دید مخاطبان قرار گیرد.

سرهنگ ادهم گفت: برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی، ادوات جنگی و اجرای نمایش‌های مرتبط با حوزه ایثار و شهادت از جمله برنامه‌های اجلاسیه امسال است.

دبیر اجلاسیه شهدای سرخه با اشاره به اینکه ۲۸ کمیته اجرایی این اجلاسیه از بهمن ماه سال گذشته مشخص و وظایف هر یک از کمیته‌ها مشخص شده است، خاطرنشان کرد: نقش بانوان در جنگ تحمیلی، بسیار حائز اهمیت است و ما نیز در این اجلاسیه تلاش خواهیم کرد با برنامه‌های خود این نقش موثر را بازگو کنیم.

وی با اعلام اینکه خوشبختانه به لطف خداوند متعال و تلاش همه عزیزان میزبان یک شهید گمنام در روز‌های برگزاری اجلاسیه خواهیم بود، گفت: تبلیغات محیطی برگزاری اجلاسیه از هفته‌های گذشته در سطح شهرستان انجام شده است.

فرمانده سپاه ناحیه سرخه در پایان سخنان خوداز مردم متدین شهرستان سرخه خواست با حضور خود در این اجلاسیه به برگزاری هر چه بهتر این برنامه فاخر کمک کنند.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار