نشست تبیینی فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی دفاع مقدس برگزار شد

نشست تبیینی فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی دفاع مقدس در خراسان شمالی برگزار شد.
کد خبر: ۶۲۰۸۰۸
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۴ - 04October 2023

نشست تبیینی فعالیت های آموزشی و پژوهشی دفاع مقدس در خراسان شمالی برگزار شد.به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، نشست تبیینی فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی دفاع مقدس با حضور سرهنگ ستاد «حمید حیدری» رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج پژوهش‌های دفاع مقدس، سرهنگ پاسدار «مهدی الهی‌راد»  مدیرکل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی و رؤسا و معاونین آموزشی و پژوهشی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی استان خراسان شمالی، در تالار ملک الشعرای دانشگاه بجنورد برگزار شد.

در این مراسم، سرهنگ ستاد «حمید حیدری» اظهار داشت: تحقیقات، آموزش و ترویج پژوهش‌های دفاع مقدس در جهت انتقال و نشر دانش تولید شده از پژوهش‌های دفاع مقدس و مقاومت با توجه به اسناد بالادستی جهت الگوپذیری نشر جوان بهترین نسخه برای غلبه بر مشکلات و تنگناهای کنونی کشور شده است.

وی افزود: دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در سطح کشور برابر مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی ملزم به ارائه و تدریس دو واحد درس آشنایی با علوم و معارف دفاع مقدس هستند. در همین راستا پیش‌بینی مباحث مربوط به درس مذکور متناسب با دستاوردهای دفاع مقدس و مرتبط با رشته تحصیلی برنامه‌ریزی شده است.

رئیس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج پژوهش‌های دفاع مقدس گفت: شناسایی و معرفی اساتید واجد شرایط توسط ادارات کل در استان‌ها با هماهنگی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها