برگزاری دوره آموزش تکمیلی «معلم راوی» در قم

دومین دوره «معلم راوی» با هدف آشنایی معلمان با مولفه‌های روایتگری انقلاب و دفاع مقدس در سالن اجتماعات مدرسه معصومیه قم برگزار شد.
کد خبر: ۶۲۰۶۸۱
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۵ - 03October 2023

برگزاری دوره آموزش تکمیلی «معلم راوی» در قم

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، دومین دوره «معلم راوی»، با حضور ۳۰۰ تن از فرهنگیان علاقمند به روایتگری انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از نواحی و مناطق آموزش و پرورش استان قم، در سالن اجتماعات مدرسه علمیه معصومیه برگزار شد.

«علیرضا رحیمی» مدیرکل آموزش و پرورش ناحیه یک قم در مراسم افتتاحیه این دوره، طی سخنانی اظهار داشت: آشنایی دقیق با حماسه‌های جوانان این مرزوبوم در دوران پیروزی انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس، گام مهمی در راستای جهاد تبیین و مقابله با جنگ ترکیبی و شناختی دشمن و نیز آگاهسازی نسل جوان و نوجوان نسبت به نقاط قوت عملکرد نظام محسوب می‌شود.

در این دوره که تکمیلی دوره قبل محسوب می‌شود، تعدادی از پیشکسوتان دفاع مقدس و اساتید دانشگاه به بیان موضوعاتی در خصوص اهمیت، راهکار‌ها و الزامات روایتگری، ضرورت آشنایی با روش‌های مقابله با شبهات نسل جوان و لزوم مطالعه تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس پرداختند.

دوره فوق، به مدت دو روز، به میزبانی ناحیه یک آموزش و پرورش قم و با همکاری کانون بسیج فرهنگیان شهید رجایی ناحیه یک برگزار شد.

نخستین دوره «معلم راوی» نیز طی ماه‌های گذشته با حضور ۵۰۰ تن از معلمان استان در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) برگزار شده بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار