فرمانده مرزبانی استان گلستان عنوان کرد؛

حفظ ارزش‌های دفاع مقدس مهم‌ترین پشتوانه برای کشور

حاتمی گفت: حفظ ارزش‌های دفاع مقدس مهم‌ترین پشتوانه برای کشور است در طول این چهل سال دشمنان از هر ترفندی برای نابودی انقلاب اسلامی استفاده کردند که در این ما شاهد معجزات متعددی از جانب پروردگار متعال چه در زمان جنگ تحمیلی و حتی بعد از آن بودیم؛ در جنگ این دست خدا و ید الهی بود که نظام ما را حمایت و هدایت می‌کرد.
کد خبر: ۶۲۰۰۱۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۴ - 30September 2023

حفظ ارزش هاي دفاع مقدس مهم ترین پشتوانه براي کشور

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، سرهنگ «احمدرضا حاتمی» فرمانده مرزبانی استان گلستان همزمان امروز با حضور فرمانده مرزبانی استان و تمام معاونین و کارکنان ستاد مرزبانی در نمازخانه ستاد استان، مراسم روایت گری هفته دفاع مقدس برگزار شد.

سرهنگ ستاد احمد رضا حاتمی فرمانده مرزبانی استان گلستان در این مراسم طی سخنانی با اشاره به برکات عظیم هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: سربلندی و عزت امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از برکات هشت سال دفاع است و قدم به قدم این خاک گواهی دلاوری‌های مردان و زنانی است که خالصانه برای حفظ این خاک و دفاع از ارزش‌های اسلامی در مقابل دشمن ایستادند.

حاتمی تصریح کرد: جنگ تحمیلی رژیم بعث عراق بر علیه ایران اسلامی نوزده ماه پس از پیروزی انقلاب اتفاق افتاد که صدام پیمان الجزایر را در برابر دوربین‌های تلویزیون بغداد پاره کرد.

سرهنگ حاتمی در ادامه با اشاره به توطئه‌های مختلف دشمنان در این چهل سال از گذشت با برکت عمر انقلاب، افزود: حفظ ارزش‌های دفاع مقدس مهم‌ترین پشتوانه برای کشور است در طول این چهل سال دشمنان از هر ترفندی برای نابودی انقلاب اسلامی استفاده کردند که در این ما شاهد معجزات متعددی از جانب پروردگار متعال چه در زمان جنگ تحمیلی و حتی بعد از آن بودیم؛ در جنگ این دست خدا و ید الهی بود که نظام ما را حمایت و هدایت می‌کرد.

وی در ادامه ضمن بیان خاطراتی از دوران دفاع مقدس یکی از مهمترین عوامل حفظ و نشر دستاورد‌های دفاع مقدس را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و افزود: فرهنگ دفاع مقدس باید در تمام زوایای زندگی حفظ و تقویت شود چرا که دفاع فرهنگی و سیاسی همچنان ادامه دارد و همه وظیفه دارند تا فرهنگ دفاع مقدس و ارزش‌های انقلاب اسلامی را به جوانان و نسل‌های آینده انتقال دهند.

فرمانده مرزبانی گلستان به تبیین نقش انتظامی در قالب نیرو‌های ژاندارمری کمیته و شهربانی در دوران جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: ایمان و توکل به خدا و وفاق و همدلی بین ملت و رهبری و فرماندهی امام سه مؤلفه مهم در پیروزی رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس بود.

وی بیان داشت: امروز مرزبانی فراجا ضمن حضور در اقصی نقاط مرز‌های جمهوری اسلامی، ایران، شهر‌ها روستا‌ها و جاده‌ها و... ماموریت‌های متنوعی برعهده دارد که همچون رزمندگان آن دوران و به تعبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مجاهدان فی سبیل الله در حال جهاد و انجام وظیفه هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار