نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

در سایه وحدت و تحت امر رهبر معظم انقلاب در مقابل استکبار ایستادگی می‌کنیم

حجت‌الاسلام «مطیعی» گفت: در سایه وحدت و تحت امر رهبر معظم انقلاب در مقابل استکبار ایستادگی می‌کنیم و مشت محکمی بر دهان استکبار و صهیونیسم بین‌الملل زده می‌شود.
کد خبر: ۶۱۹۸۳۵
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۸ - 29September 2023

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، حجت‌الاسلام والمسلمین «مرتضی مطیعی» نماینده ولی فقیه در استان سمنان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سمنان در مصلای این شهر اظهار داشت: امروز صهیونیسم بین‌الملل و استکبار جهانی با تفرقه بیانداز و حکومت کن به دنبال ایجاد اختلاف بین مسلمانان هستند.

حجت‌الاسلام مطیعی با بیان اینکه باید بیداری اسلامی حفظ شود، افزود: در سایه وحدت و تحت امر رهبر معظم انقلاب در مقابل استکبار ایستادگی می‌کنیم و مشت محکمی بر دهان استکبار و صهیونیسم بین‌الملل زده می‌شود.

خطیب جمعه سمنان تصریح کرد: اگر پیشرفت علوم و فنون در دنیای غرب است، این جامعه از نظر اخلاقی به جایی رسیده که قبیح‌ترین رفتارها از جمله همجنس‌گرایی در آن فراوان شده است.

وی ادامه داد: بر این پایه، امروز هم نیاز به منجی و فردی که رذایل اخلاقی را از بین ببرد، دیده می‌شود.

حجت‌الاسلام مطیعی گفت: همانطور که در صدر اسلام تهمت‌هایی به پیامبر اسلامی‌ زدند، اکنون هم استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌الملل با اقدام‌هایی از جمله قرآن‌سوزی تلاش می‌کنند از معرفی پیامبر اسلام به جهان جلوگیری شود.

وی با تاکید بر اینکه باید پیامبر اسلام بیش از پیش به دنیا معرفی شود، تصریح کرد: چند فیلم مانند محمد رسول‌الله ساخته مجید مجیدی تهیه و چند کتاب نوشته‌ شده است؟

این مقام مسئول با تبریک فرا رسیدن هفته هفته وحدت، ادامه داد: این هفته بهترین فرصت برای معرفی پیامبر اسلام به عنوان گل سرسبد هستی است.

خطیب جمعه سمنان با اشاره به برگ‌های زرین اخیر نظام جمهوری اسلامی از جمله به سفر بسیار مهم رییس جمهور کشورمان به نیویورک و سخنرانی قاطع آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی که آمریکا را در این کشور به چالش کشید، افزود: رییس جمهور در این سفر معارف قرآنی را به خوبی متذکر شد و تعبیر زیبای جنگ جهانی علیه خانواده را مطرح کرد که توسط غرب و با هدف متلاشی کردن بنیان خانواده آغاز شده است.

وی گفت: ارسال ماهواره نور سه توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مدار زمین با فناوری داخلی یکی دیگر از برگ‌های زرین اخیر است که موجب اقتدار نظام جمهوری اسلامی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی گفت: کشف و خنثی کردن ۳۰ انفجار تروریستی و دستگیری ۲۸ نفر توسط وزارت اطلاعات، کشف ۴۰۰ بمب، دستگیری بیش از ۲۰۰ تروریست در کشور و چند تروریست در اروپا و آوردن آنان به ایران از دیگر برگ‌های زرین اخیر نظام جمهوری اسلامی است.

وی اضافه کرد: شکست پروژه اغتشاشات هم برگ زرین دیگری بود که از تلاش‌های نیروی فراجا در این راستا و بصیرت مردم قدردانی می‌شود؛ همچنین آزادسازی ۶ میلیارد دلار از پول‌های نفت که به ناحق بلوکه شده بود و دولت موفق به آزاد شدن آنها شد برگ زرین دیگری از فعالیت‌های روزهای اخیر است.

خطیب جمعه سمنان، انتقال فرهنگ جهاد و شهادت به نسل جوان را وظیفه همگان دانست و افزود: قرار است اجلاسیه‌های شهدا در همه شهرهای استان برگزار شود و این مهم تاکنون در شهرستان‌های میامی و گرمسار محقق شده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین مطیعی با اشاره به سنت حسنه وقف گفت: استان سمنان وقف مربوط به امور فرهنگی کم دارد و امیدواریم شاهد توجه به این موصوع توسط مردم خیر و نیکوکار استان باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها