در آیین تحدید میثاق با شهدا:

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی: منطق «جهاد»، حریت و آزادگی است

سردار «یوسفعلی‌زاده» گفت: تا زمانی که منطق امت حزب‌الله جهاد و مقاومت باشد اسارت، حقارت و ذلت معنا ندارد چرا که منطق جهاد، حریت و آزادگی است.
کد خبر: ۶۱۹۶۷۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۷ - 28September 2023

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی: منطق «جهاد»، حریت و آزادگی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، همزمان با هفتمین روز از هفته دفاع مقدس آیین عطرافشانی و تجدید میثاق با شهدا با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی، سردار سرتیپ دوم پاسدار «علی قاسمی» مشاور ارشد فرمانده سپاه امام رضا علیه‌السلام، خانواده‌های شهدا و کارکنان نیروهای مسلح مستقر در استان خراسان رضوی در حسینیه شهید سلیمانی آرامستان بهشت رضا برگزار شد.

سردار یوسفعلی‌زاده در این مراسم اظهار داشت: شهیدان اهل کرامت و عنایت هستند و از آن‌ها باید طلب عاقبت‌بخیری کرد.

وی افزود: وصیت شهدا این است که سنگر ما را خالی و سلاح ما را بر زمین نگذارید.

این مسئول ادامه داد: شما حاضرین در این مراسم با شهدا ارتباط قلبی دارید که به این مراسم دعوت شده‌اید؛ آحاد جامعه هم باید این ارتباط را داشته باشند تا در مسیری که شهدا پیش روی ما قرار دادند حرکت کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی تصریح کرد: حضور دلدادگان شهادت در مراسم تجدید میثاق با شهیدان در هفته دفاع مقدس، بیانگر این حقیقت است که راه شهیدان پررهرو است و در عهدی که با شهدا بستیم ثابت قدم می‌مانیم و به‌عنوان سرباز ولایت صبور و مقاوم هستیم و با ظلم و ظالم سازش نمی‌کنیم.

یوسفعلی‌زاده بیان داشت: تا زمانی که منطق امت حزب‌الله جهاد و مقاومت باشد اسارت، حقارت و ذلت معنا ندارد چرا که منطق جهاد، حریت و آزادگی است.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود به تبیین عوامل موفقیت مردم پرداخت و خاطرنشان کرد: تمسک به دین، تبعیت از ولایت و حفظ وحدت از عوامل موفقیت امت حزب‌الله در عرصه‌های مختلف تاریخ انقلاب اسلامی است.

در پایان، شرکت‌کنندگان با حضور بر مزار شهدای آرمیده در بهشت رضا با قرائت فاتحه و نثارگل ضمن ادای احترام به شهدا، با آرمان‌های والای امام خمینی (ره) و شهیدان تجدید میثاق کردند.

همچنین مراسم عطرافشانی و تجدید میثاق با شهدا همزمان با سراسر کشور با حضور خانواده‌های معظم شهدا و قشرهای مختلف مردم در بهشت ثامن حرم رضوی، کوهسنگی و خواجه ربیع برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار