مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان گلستان:

دفاع مقدس محور وحدت ملت ایران است

کاظمی گفت: حضور حداکثری و وحدت بی نظیر اقوام و مذاهب استان گلستان برای حضور در جبهه‌های دوران دفاع مقدس و در نبرد با فتنه‌های اخیر کشور، بسیاری از خیالات و اوهام استکبار و دشمنان جمهوری اسلامی ایران را نقش بر آب کرد.
کد خبر: ۶۱۹۰۵۱
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۴ - 26September 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، «محمدرضا کاظمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان گلستان امروز سه شنبه ۴ مهر در نشست نخبگانی بررسی نقش اقوام و مذاهب استان گلستان در دوران دفاع مقدس در سالن وفاق مرکز اسلامی اظهار داشت: حضور حداکثری و وحدت بی نظیر اقوام و مذاهب استان گلستان برای حضور در جبهه‌های دوران دفاع مقدس و در نبرد با فتنه‌های اخیر کشور، بسیاری از خیالات و اوهام استکبار و دشمنان جمهوری اسلامی ایران را نقش بر آب کرد.

کاظمی گفت: ویژگی بارز هشت سال دوران دفاع مقدس حضور هماهنگ همه اقشار مردمی و مشارکت همه اقوام و مذاهب برای دفاع از ارزش‌های دینی و سرزمینی بود که نتیجه آن به فضل الهی کسب عزت و سربلندی برای کشورمان شد.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان تصریح کرد: با آغاز جنگ تحمیلی و بسیج عمومی برای مقابله با دشمن متجاوز اقوام استان گلستان نیز همواره در عرصه‌های مختلف حضور تاثیر گذاری داشته اند، همگام با سایر اقشار مردم با خلوص نیت و انسجام و وحدت کلمه با تمام سرمایه مادی و معنوی خود وارد میدان شدند تا دین خود را به نظام و انقلاب ادا نمایند.

سرهنگ کاظمی در پایان با توجه به نقش پررنگ مردم ترکمن در دوران دفاع مقدس گفت: از افتخارات ماندگار و نشانه انسجام و همدلی ترکمن‌ها با عموم ملت بزرگ ایران و احساس مسئولیت سنگین برای دفاع از ارزش‌های ملی در دوران هشت ساله دفاع مقدس حدود ۶۰۰ شهید گلگون کفن و تعدادی مفقود جاوید الاثر اهل سنت است که در دفاع از وطن و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مخلصانه از هرگونه فداکاری دریغ نکردند.

دفاع مقدس محور وحدت ملت ایران است

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار