در جمع بسیجیان مطرح شد؛

معاون سازمان بسیج مستضعفین: وحدت و ولایتمداری از مهم‌ترین مؤلفه‌های پیروزی‌بخش دفاع مقدس است

سردار «معروفی» ایمان، وحدت و تبعیت از ولایت فقیه را از مهم‌ترین عوامل پیروزی‌ ملت ایران در دفاع مقدس دانست و گفت: نیرو‌های مسلح الگوی وحدت در کشور برای سایر دستگاه‌ها هستند.
کد خبر: ۶۱۸۹۰۲
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۳ - 26September 2023

معاون سازمان بسیج مستضعفین: ایمان، وحدت و تبعیت از ولایت فقیه موثرترین مولفه های پیروزی بخش ما در دوران دفاع مقدسبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرتیپ «حسین معروفی» معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین در جمع بسیجیان با اشاره به مؤلفه‌های پیروزی بخش ملت ایران در دوران دفاع مقدس، اظهار داشت: ایمان، وحدت و تبعیت از ولایت فقیه مهم‌ترین مولفه‌های پیروزی بخش ما در دوران دفاع مقدس بود.

سردار معروفی تاکید کرد: باید بدون هیچ‌گونه نگاه سیاسی و مذهبی، مردم را ولی نعمت دید.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین افزود: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران الگوی وحدت برای کشور شدند و هرکه می‌خواهد وحدت واقعی را ببیند به نیرو‌های مسلح ما نگاه کند.

وی تصریح کرد: ما به دنبال سیاسی‌کاری نبوده‌ایم و اینگونه عمل نکرده‌ایم، بلکه هرچه را که رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) در راستای تأمین امنیت از ما درخواست کردند، آن را همان‌گونه انجام دادیم؛ این الگویی برای تمامی نهاد‌های دولتی و غیردولتی در کشور است.

سردار معروفی با اشاره به هوشیاری و بصیرت ملت ایران دشمن در قبال توطئه‌های دشمنان عنوان کرد: مردم در سه پروژه طراحی‌شده توسط دشمن در دهه اول محرم، اربعین حسینی و ۲۵ شهریور دشمن را ناامید کردند.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین در پایان خاطرنشان کرد: باید با جهاد و روحیه انقلابی، به مردم بی‌منت خدمت کرد؛ این الگویی است که از امروز باید آن را به جد دنبال کرد.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها