سفر پرماجرای بازیگران سینما و تلویزیون با ببر مازندران/ ضیافت سینمایی «بچه زرنگ» برپا می‌شود

هومن حاجی عبداللهی، میرطاهر مظلومی، هدایت هاشمی و جمعی از بازیگران سینما و تلویزیون گویندگی نقش های اصلی فیلم سینمایی «بچه زرنگ» را بر عهده دارند که از پنجم مهر ماه در سینماهای سراسر کشور اکران می شود.
کد خبر: ۶۱۸۶۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۸ - 25September 2023

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، انیمیشن سینمایی «بچه زرنگ» به تهیه کنندگی حامد جعفری یک انیمیشن قهرمان محور برای مخاطب کودکان و نوجوانان است که از چهارشنبه این هفته، پنجم مهرماه اکران آن در سراسر کشور آغاز می‌شود.

سعید شیخ زاده مدیر دوبلاژ فیلم و هومن حاجی عبداللهی صداپیشه شخصیت «ببری» کاراکتر مکمل فیلم است. همچنین در این اثر سینمایی مینا قیاسپور نقش محسن، میرطاهر مظلومی نقش شکارچی و هدایت هاشمی نقش جنگلبان را به عهده دارند که علاوه بر بازیگری سینما و تلویزیون در حوزه گویندگی و صداپیشگی نیز سال‌ها فعالیت دارند.

جواد پزشکیان، ژرژ پطروسی، مریم رادپور، تورج نصر، اردشیر منظم، مهسا عرفانی، ابراهیم شفیعی، نازنین یاری، علیرضا دیباج، متانت اسماعیلی و پویا فهیمی صداپیشگی دیگر شخصیت‌های این انیمیشن را بر عهده دارند.

این انیمیشن سینمایی محصول مشترک گروه هنر پویا و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان است که با همت نزدیک به ۲۵۰ نفر از هنرمندان جوان ایران ساخته شده است. این فیلم سال گذشته در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر رونمایی شد و بعد از کاندیدا شدن در ۶ بخش در رقابت با دیگر فیلم‌های سینمایی، سیمرغ بلورین بهترین انیمیشن را دریافت کرد.

سفر پرماجرای بازیگران سینما و تلویزیون با ببر مازندران/ ضیافت سینمایی «بچه زرنگ» برپا می‌شود

«بچه زرنگ» ماجرای پسر بچه‌ای به نام محسن است که خود را ابرقهرمان می‌داند. او در یک اتفاق نادر، به جنگلی اسرارآمیز قدم می‌گذارد و با حیوانات منقرض شده ایران مواجه می‌شود، این آغاز یک ماجرای پیچیده برای نجات آخرین ببر ایرانی است.

پخش «بچه زرنگ» را فیلمیران بر عهده دارد و این فیلم به سرگروهی پردیس سینمایی کورش اکران می‌شود.

«بچه‌زرنگ» سومین فیلم «گروه هنرپویا» بعد از «فیلشاه» و «شاهزاده‌روم» است که هر ۲ پرمخاطب‌ترین انیمیشن‌های سینمای ایران تا امروز هستند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها