در دیدار با خانواده شهید خاچاطوریان؛

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش: شهدای ادیان توحیدی نقش ویژه‌ای در دفاع مقدس داشتند

امیر سرتیپ «صباحی‌فرد» خانواده شهدا را مایه افتخار جامعه دانست و گفت: شهدا و ایثارگران ادیان توحیدی نقش ویژه‌ای در دوران دفاع مقدس داشتند.
کد خبر: ۶۱۸۳۷۷
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۲ - 23September 2023

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش: شهدا شیرمردانی از جنس جهاد و شهادت هستند که در دامان پر مهر مادران ایثارگر خود پرورش یافتندبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در دیدار با خانواده شهید «رازمیک خاچاطوریان» از شهدای ادیان توحیدی دفاع مقدس با اشاره به نقش کم‌نظیر ملت ایران در دفاع از کشور اظهار داشت: شهدا و ایثارگران ادیان توحیدی نقش ویژه‌ای در دوران دفاع مقدس داشتند.

امیر سرتیپ صباحی‌فرد ادامه داد: شهدا شیرمردانی از جنس جهاد و شهادت هستند که در دامان پر مهر مادران ایثارگر خود پرورش یافتند و جان خود را برای حفظ امنیت و آرامش مردم این سرزمین در طبق اخلاص نهاده و تقدیم عزت و شرف ایران اسلامی کردند.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با تجلیل از صبر و ازخودگذشتگی خانواده‌های معظم شهدا تصریح کرد: بدون شک امنیت امروز را مدیون ایثار شهدا و صبر پدران و مادران این عزیزان هستیم. از خداوند متعال می‌خواهیم که ما را از پیروان راستین شهیدان قرار دهد و بتوانیم گوشه‌ای از وظایف خود نسبت به شهدا، ایثارگران و خانواده معظم این بزرگواران را انجام دهیم.

وی با تاکید بر اینکه دیدار با خانواده معظم شهدا تکلیف است، افزود: خانواده معظم شهدا مایه افتخار جامعه، میراث‌داران انقلاب اسلامی و سرمایه‌های معنوی کشور عزیزمان به شمار می‌روند و خدمت به آن‌ها افتخاری بسیار بزرگی برای ما محسوب می‌شود.

شهید سرباز وظیفه «رازمیک خاچاطوریان» در اسفندماه ۱۳۶۶ در اهواز و در حین انجام مأموریت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار