مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران:

شهدا و ایثارگران نماد‌های ارزشمند دوران دفاع مقدس هستند

رضایی در پیامی با تبریک فرارسیدن چهل و سومین سالگرد هفته دفاع مقدس نوشت: شهدا و ایثارگران نماد‌های ارزشمند دوران هشت سال دفاع مقدس هستند.
کد خبر: ۶۱۸۲۶۹
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵ - 23September 2023

شهدا و ایثارگران نماد‌های ارزشمند دوران دفاع مقدس هستندبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «عباسعلی رضایی» مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران در پیامی با تبریک فرارسیدن چهل و سومین سالگرد هفته دفاع مقدس نوشت: شهدا و ایثارگران نماد‌های ارزشمند دوران هشت سال دفاع مقدس هستند.

متن پیام به این شرح است:

اَشرُفُ المُوًتِ قَتْلُ الشَّهادَهِ

سی و یکم شهریور ماه در تاریخ این سرزمین یادآور آغاز حملات ددمنشأنه و جنگی نابرابر، ظالمانه و تحمیلی صدام و حامیان غربی او علیه ملت ایران است.

در آن دوران، اما جوانان پر شور و شعور ایران اسلامی همچون سردار شهید حاج یدالله کلهر، برادران شهید دستواره و هزاران جوان مؤمن انقلابی تمام قد و با اقتدار در مقابل دشمن‌ایستادند و امروز در چهل وسومین سالگرد آغاز دفاع مقدس، عطر نام و یادشان همچنان فضای کشور را معطر کرده است.

جوان‌های ما برادران مخلص و مؤمن با دل‌های پاک، صاف و نورانی وقتی احساس می‌کردند به میعادگاه با خدا نزدیک شده‌اند و رسیدن به جوار الهی فراهم می‌شد، ایمان و معنویت را سرلوحه کار خود قرار می‌دادند و در راه شهادت گام برمی داشتند.

رشادت‌ها و تجلیل از فداکاری‌های خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، از اقدامات مهم هفته دفاع مقدس است که باید به آن اهتمام شود.

به ساحت مقدس بیش از هشت هزار و پانصد شهید شهرستان‌های استان تهران ادای احترام می‌کنم و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، ایثارگران و رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس، طلیعه چهل و سومین سالروز بزرگداشت دوران دفاع مقدس را به همه ملت ایران بویژه خانواده محترم شهدا، جانبازان سرافراز و آزادگان قهرمان تبریک عرض می‌نمایم.

سلام و صلوات و تحیات خدا بر ارواح مطهر انبیاء، اولیاء، صلحا و شهیدان فی سبیل الله.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار