استاندار گلستان در مراسم نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی در شهرستان آق قلا گفت:

خانواده باز تولید کننده سبک زندگی در جامعه است

زنگانه گفت: خانواده بعنوان اصلی ترین باز تولید کننده سبک زندگی می‌تواند با همکاری مدرسه به تربیت صحیح نسل های جوان جامعه بپردازد.
کد خبر: ۶۱۸۳۳۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴ - 23September 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، «علی محمد زنگانه» امروز شنبه 1 مهر در مراسم نواختن زنگ آغاز سال تحصیلی در هنرستان امام صادق(ع) شهرستان آق‌قلا، نقش خانواده را در رشد و تربیت جامعه، کلیدی برشمرد و اظهار داشت: دشمن در جنگ ترکیبی خانواده را هدف گذاری کرده است.

وی افزود: خانواده بعنوان اصلی ترین باز تولید کننده سبک زندگی می‌تواند با همکاری مدرسه به تربیت صحیح نسل های جوان جامعه بپردازد.

زنگانه همچنین با تاکید بر افزایش همگرایی و وحدت در تمامی سطوح و مراحل زندگی گفت: وجود اتحاد برای رشد و تقویت جامعه امری ضروری است و این امر باعث ارتقا هرچه بیشتر و سرعت بخشیدن به پیشرفت جامعه است.

استاندار گلستان ادامه داد: داشتن چشم اندازی با افق روشن و برنامه ریزی درست برای رسیدن به آن در کنار اتحاد و همدلی رمز پیروزی و موفقیتی بوده که در همه مراحل زندگی و جامعه ضروری است.

وی همچنین با اشاره به نمونه های بارز این اتحاد، برنامه ریزی در توسعه استان خاطرنشان کرد: گلستان جزء سه استان دارای رشد مثبت در حوزه صنعت، معدن، کشاورزی و خدمات است که در دولت قبل منفی ۵.۹ بوده و اکنون به مثبت ۳ رسیده است.

زنگانه بیان داشت: استان گلستان با «شعار گلستان سرزمین هوشمند» در راستای اجرای کامل دولت الکترونیک و تسهیل امور مردم در حوزه فناوری اطلاعات قدم های مناسبی برداشته و با هزینه 835 میلیارد تومانی تمام شهر های استان به شبکه فیبر نوری متصل شده اند.

این مقام مسئول همچنین به سهم بانوان گلستانی در مدیریت استان گفت: در 23 ماه گذشته 20 درصد مدیران استان از بانوان و بیش از 94 درصد آنان بومی گلستان منصوب شده اند.

وی افزود: طبق سند چشم انداز گلستان از ابتدای دولت تا سال 1404 میزان 112 هزار میلیارد تومان برای توسعه استان هدفگذاری شده بود که اکنون تنها از هفته دولت تا سفر هیئت دولت به استان 110 هزار میلیارد تومان اعتبار پروژه هایی است که افتتاح یا کلنگ زنی خواهد شد.

زنگانه اظهار داشت: حرکت با برنامه ریزی درست و با مشارکت جوانان و نخبگان منجر به بن بست شکنی در انجام امور و پیشرفت استان خواهد شد که نمونه آن را می‌توان در به نتیجه رساندن پروژه های پتروشیمی گلستان و طرح گردشگری آشوراده دید.

خانواده باز تولید کننده سبک زندگی در جامعه است

خانواده باز تولید کننده سبک زندگی در جامعه است

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار