فرمانده سپاه نینوای گلستان خبر داد؛

اجرای بیش از ۳ هزار ۶۰۰ عنوان برنامه سپاه نینوای گلستان در هفته دفاع مقدس

گفت: سه‌هزار و ۶۲۱ عنوان برنامه در طول هفته دفاع مقدس به‌همت سپاه و بسیج استان برگزار خواهد شد که ۳۷۷ برنامه محوری و شاخص خواهد بود.
کد خبر: ۶۱۷۲۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۴ - 19September 2023

اجرای بیش از 3600 برنامه سپاه نینوای گلستان در هفته دفاع مقدسبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از گرگان، نشست خبری چهل و سومین سالگرد بزرگداشت هفته دفاع مقدس امروز (سه‌شنبه) با حضور سردار «علی‌‎ملک شاهکوهی» فرمانده سپاه نینوای گلستان و اصحاب رسانه استان برگزار شد.

در این نشست سردار «ملک شاهکوخی»، ضمن گرامیداشت چهل و سومین سالگرد هفته دفاع مقدس اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس کمبود تجهیزات و امکانات موجب شد که ما حتی برای مقاطعی برای تامین سیم‌‎خار دار هم مشکل داشته باشیم؛ اما امروز با اتکاء به دانش جوانان ایرانی در اوج اقتدار قرار داریم.

وی گفت: شعار محوری امسال هفته دفاع مقدس «ما متحدیم» است و مراسم سراسری جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز همراه تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس و همچنین تجلیل از فعالان عرصه جهاد و مقاومت در محضر امام خامنه‌ای عزیز به‌صورت تصویری همزمان با سراسر کشور فردا از مهم‌ترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

رئیس ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس سپاه گلستان به تشریح برنامه‌های امسال در سپاه استان پرداخت و گفت: سه‌هزار و ۶۲۱ عنوان برنامه در طول هفته دفاع مقدس به همت سپاه و بسیج استان برگزار خواهد شد که ۳۷۷ برنامه محوری و شاخص خواهد بود که رژه اقتدار نیروهای مسلح استان، اجتماع بزرگ جوانان نقش‌آفرین، افتتاحیه متمرکز پروژه‌های عمرانی، اردوهای جهادی، جشنواره اقوام و مذاهب، برگزاری میقات‌الصالحین حضور بسیجیان در نمازجمعه، دیدار با خانواده معظم شهدا، رزمایش فرهنگی رهروان شهدا به همراه برگزاری یادواره شهدای قشری، خانگی شهرستانی و برنامه آبروی محله از جمله آنهاست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار