مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان خبر داد؛

تجلیل از 20 هزار پیشکسوت زن دفاع مقدس در گلستان

جلسه نشست هماهنگی مراسم تکریم پیشکسوتان جهاد و مقاومت استان گلستان عصر امروز به ریاست «سیدعلی مهاجر» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان و با موضوع گرامی‌داشت چهل و سومین سالگرد هفته دفاع مقدس در دفتر معاون استانداری برگزار شد.
کد خبر: ۶۱۶۲۴۸
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۰ - 13September 2023

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، نشست هماهنگی مراسم تکریم پیشکسوتان جهاد و مقاومت به ریاست «سیدعلی مهاجر» معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان و با حضور سرهنگ«محمدرضا کاظمی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان و با حضور مسولین استانی و یگان‌های نیروهای مسلح مستقر در استان و فرمانداران بصورت ویدئوکنفرانس در محل کار معاون استاندار گلستان برگزار شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان در این جلسه اظهار داشت: در طلیعه چهل و سومین سالگرد هفته دفاع مقدس، مراسم تکریم یک میلیون زن پیشکسوت جهاد و مقاومت با شعار «جهاد و مقاومت از دیروز تا امروز» چهارشنبه بیست و نهم شهریور به‌صورت تصویری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی گفت: مراسم تکریم پیشکسوتان جهاد و مقاومت از طریق چندین شبکه، زنده پخش خواهد شد؛ بر همین اساس به هر میزان که امکان برگزاری این مراسم در سطح شهرستان‌ها، سازمان‌ها، ادارات و حتی روستاها و مساجد وجود داشته باشد، نسبت به برگزاری آن اقدام شود.

سرهنگ کاظمی ادامه داد: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته همزمان با چهل و سومین سالگرد هفته دفاع مقدس، 20 هزار پیشکسوت زن جهاد و مقاومت در تمام نقاط استان تکریم خواهند شد. در مراسم تکریم پیشکسوتان جهاد و مقاومت با محوریت گرگان، 600 پیشکسوت دفاع مقدس منتخب استان حضور خواهند داشت که مورد تجلیل قرار خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه عظمت و اقتدار این نظام از خون پاک شهیدان است، افزود: هر ساله با نزدیک شدن به هفته دفاع مقدس، حماسه‌های جاوید هشت ساله دفاع مقدس در اذهان آحاد ملت ایران بازخوانی می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان به سامانه «سادم» دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: تمامی سازمان‌ها و ادارات نظامی و انتظامی باید برنامه‌های خود مرتبط با مقاومت و دفاع مقدس در سامانه الکترونیکی ثبت مناسبت‌های دفاع مقدس و مقاومت تحت عنوان «سادم»، به‌منظور انسجام‌بخشی فعالیت‌ها، تبادل تجارب و همچنین بانک اطلاعات آماری از فعالیت‌های حوزه دفاع مقدس ثبت کنند.

تجلیل از 20 هزار پیشکسوت زن دفاع مقدس در گلستان

تجلیل از 20 هزار پیشکسوت زن دفاع مقدس در گلستان

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار