معرفی مهمانان «نشان ارادت» در آخرین هفته پخش/ از هوشنگ توکلی تا فرهاد قائمیان

در آخرین هفته پخش «نشان ارادت» به تهیه کنندگی پویان هدایتی مهمانان مختلفی از بازیگر و خواننده گرفته تا مداح و پاکبان در برنامه حضور دارند.
کد خبر: ۶۱۵۴۵۲
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۳ - 10September 2023

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «نشان ارادت» در قسمت‌های پیشین خود میزبان مصطفی خرسندی مداح اهل بیت و شاگردانش، چند نانوا، کاظم دهقانی گزارشگر یزدی و حسن سلطانی مجری پیشکسوت بوده است.

امروز یکشنبه ۱۹ شهریور در این برنامه استاد حاج غلامرضا سازگار مداح قدیمی از عشق و علاقه اش به امام حسین (ع) و تاثیرات سیدالشهدا بر ۸۲ سال زندگی خود می‌گوید.

معرفی مهمانان «نشان ارادت» در آخرین هفته پخش/ از هوشنگ توکلی تا فرهاد قائمیان

فردا دوشنبه حاج زین العابدین غلام مداح پیشکسوت و شاگردانش به برنامه می‌آیند و سه شنبه ۲۱ شهریور ماه نیز غلامرضا صنعتگر خواننده خوش صدا مهمان «نشان ارادت» خواهد شد.

هوشنگ توکلی بازیگر کهنه کاری که مخاطبان با بسیاری از آثار او و همسرش (فریده سپاه منصور) خاطره دارند چهارشنبه به برنامه می‌آید و کارمندان شهرداری و پست و پاکبانان که در راهپیمایی اربعین به فعالیت پرداخته بودند نیز دیگر مهمانان برنامه در روز ۲۲ شهریور خواهند بود.

معرفی مهمانان «نشان ارادت» در آخرین هفته پخش/ از هوشنگ توکلی تا فرهاد قائمیان

فرهاد قائمیان بازیگر چیره دستی که در آخرین جشنواره فیلم فجر با «غریب» دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را از آن خود کرده بود، در دو قسمت پایانی «نشان ارادت» در روز‌های پنجشنبه و جمعه ۲۳ و ۲۴ شهریور حضور خواهد داشت.

«نشان ارادت» به تهیه کنندگی پویان هدایتی در ۳۰ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای هر روز تا پایان صفر حوالی ساعت ۱۷ از شبکه‌های دو و جام جم روی آنتن می‌رود.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار