جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:

اندیشه‌های شهید مطهری باید در ذهن اساتید جولان داده شود

«طیبی‌فر » سپس نقش تبیین‌گری و شفاف‌سازی سیستم فرهنگی کشور به ویژه معلمان را مورد تاکید قرار داد و گفت: اندیشه‌های شهید مطهری باید در ذهن اساتید جولان داده شود و این تفکرات به نسل آینده انقلاب منتقل شود.
کد خبر: ۶۶۴۹۲۳
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۳ - 02May 2024

اندیشه‌های شهید مطهری باید در ذهن اساتید جولان داده شود

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، حجت‌الاسلام «حسین طیبی‌فر» جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی  امروز در سفر به کرمان به مناسبت بزرگداشت مقام شهید مطهری و هفته عقیدتی سیاسی سپاه در گلزار شهدا اظهار داشت: در طول تاریخ از دو چیز ضربه خوردیم که یکی یا از دشمنان بوده که ملت‌های مقاوم در برابر آنان می ایستند و دیگر اینکه از افکار التقاطی ضربه خوردیم.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: افکار التقاطی از صدر اسلام تا امروز ضربات سنگینی به اسلام و حرکت اهل بیت زده و موانع زیادی ایجاد کردند.

وی خاطرنشان کرد: کسانی که پشت سر پیامبر نماز می‌خواندند اما نقشه ترور ایشان را هم طراحی می‌کردند، دارای افکار التقاطی بودند.

حجت‌الاسلام طیبی‌فر ادامه داد: التقاطی‌ها در دوران پس از رحلت پیامبر هم بودند و بعد از انقلاب این افکار و اندیشه‌ها با پوسته‌ای از اسلام اما با محتوای غیراسلامی برخی جاها شکل گرفت.

وی تصریح کرد: کسی که تفکرات و افراد التقاطی را شناخت و محکم مقابل آنان ایستاد و مقاومت کرد شهید مطهری بود و دست آخر هم توسط گروهک فرقان که تفکرات التقاطی داشتند، به شهادت رسید.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به ویژگی این گروهک تصریح کرد: آنان دین را مادی‌گرایانه و آیات قرآن را تفسیر تحریفی می‌کردند و جامعه‌ای که نخبگان او گرفتار افکار التقاطی شوند، نمی‌تواند دین‌مدار سالم باشد و حاکمیت اسلامی را در زمین مستقر کند.

وی سپس نقش تبیین‌گری و شفاف‌سازی سیستم فرهنگی کشور به ویژه معلمان را مورد تاکید قرار داد و گفت: اندیشه‌های شهید مطهری باید در ذهن اساتید جولان داده شود و این تفکرات به نسل آینده انقلاب منتقل شود.

حجت‌الاسلام طیبی‌فر با یادآوری خیانتی که قرار بود با اجرای سند ۲۰۳۰ انجام شود؛ اظهار کرد: هدف این بود تا جامعه‌ای که باید فردای انقلاب را اداره کند از حیُز انتفاع دین‌مداری بیندازند.

وی در بخش دیگری از سخنانش اهمیت حاکمیت الهی را مورد بررسی قرار داد و افزود: پیامبر و به تبع ایشان، ولی فقیه حکم الله را شناخته، تبیین و زمینه اجرای آن را فراهم می‌کند و این متفاوت از فرمانروایی و پادشاهی است که باید برای نسل جوان تبیین شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار