تجلیل آستان قدس رضوی از کارگران خاش

به همت کانون خادمیاران رضوی نورالهدی، شهرداری خاش و مشارکت ارگانهای مختلف در قالب ویژه برنامه خدا قوت کارگر از ۲۰۰ کارگر پرتلاش این نهاد تجلیل شد.
کد خبر: ۶۶۴۹۳۵
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۸ - 02May 2024

تجلیل آستان قدس رضوی از کارگران خاشبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، به همت کانون خادمیاران رضوی نورالهدی، شهرداری خاش و مشارکت ارگانهای مختلف در قالب ویژه برنامه خدا قوت کارگر از ۲۰۰ کارگر پرتلاش این نهاد تجلیل شد.

«علیرضا عرب» مسئول دبیرخانه کانون خادمیاران رضوی خاش گفت: این ویژه برنامه در راستای گرامیداشت مقام کارگر در سال جهش تولید با مشارکت مردم و تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر ایجاد فرصت جهت افزایش ظرفیت های مردمی در مسیر تولید به اجرا درآمده است.

عرب افزود: کارگران مشغول در تولیدی های مردمی و اشتغال های خرد و خانگی، کارگران دارای سه فرزند و بیشتر، کارگران فصلی بدون حامی زیر دهک ۵، کارگران دارای ویژگی خاص مانند فرزندان شهدا، مدافعان حرم، صاحب اختراع مدنظر بودند که اولویت با نیروهای سخت کوش شهرداری قرار گرفت.

«عبدالوحید هاشمزهی» معاون شهردار خاش نیز گفت: با توجه به اینکه شهرداری خاش منبع درآمدی برای کمک و تجلیل از همه و یا بخشی از کارگران را ندارد، این اقدام آستان قدس رضوی، حداقل در یک روز سبب شادی کارگران خواهد شد.

با توجه به اینکه در شهر خاش افزون بر ۵۰۰ هکتار معبر خاکی وجود دارد شهرداری خاش با کمبود شدید نیرو و ماشین آلات عمرانی و حوزه خدامات شهر، حمل و نقل و تأسیسات مواجه بوده و برای تسهیل در ارایه خدمت به شهروندان و آسانی کار نیروهایش به حمایت ویژه مسوولان نیاز دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار