فرمانده مرزبانی استان گلستان:

عملکرد مجموعه مرزبانی استان، رضایت لازم را به دست آورد

«حاتمی» گفت: با توجه به حرکت رو به جلوي مجموعه مرزباني استان و نتایج به دست آمده در نظارت ستادي، موجب رضايت مندي فرمانده انتظامي فراجا و تیم اعزامی شده است.
کد خبر: ۶۱۴۵۹۱
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰ - 05September 2023

عملکرد مجموعه مرزبانی استان، رضایت لازم را به دست آورد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، سرهنگ «احمدرضا حاتمی» فرمانده مرزبانی استان گلستان طی سخنانی از زحمات بی بدیل مرزبانان در حفظ و حراست از مرز‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قدردانی کرد و اظهار داشت: مرزبانان همواره باید اطلاعات کاملی از توانمندی‌های نظامی دشمنان را برآورد کنند تا در موازنه نظامی بتوانند پدافندی قدرتمند و کارآمد ایجاد کند.

وی گفت: پیاده روی اربعین بزرگترین اجتماع بشری در جهان و نمایش قدرت الهی برای جمع کردن ده‌ها میلیون انسان حول محور انسان کامل و معصوم برای تشکیل ارتش منجی عالم بشریت است و عظمت و شکوه پیاده روی اربعین حسینی نشان از اقتدار و صلابت اسلام است.

وی بیان داشت: دشمنان قسم خورده اسلام با مشاهده این حماسه بزرگ قصد کمرنگ نمودن آن را دارند، اما غافلند از اینکه حب و عشق به امام حسین (ع) هیچ گاه در دل‌های شیعیان خاموش نخواهد شد بلکه هر روز پر رونق‌تر وشعله ور‌تر می شود.

سرهنگ حاتمی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به جمع بندی نظارت ستادی با حضور فرمانده کل انتظامی کشور در استان گفت: با توجه به حرکت رو به جلوی مجموعه مرزبانی استان و نتایج به دست آمده در نظارت ستادی، موجب رضایت مندی فرمانده انتظامی فراجا و تیم اعزامی شده است.

وی با اشاره به برنامه ریزی‌های مهم برای آینده مرزبانی استان افزود: ساخت ستاد جدید برای هنگ مرزی اترک با دستور و حمایت فرمانده انتظامی کشور، ساخت گروهان مرزی برای مراوه تپه و اینچه برون، نصب دوربین‌های کنترلی و افزایش هوشمند سازی و تهیه نماز خانه برای ستاد مرزبانی استان از برنامه‌های مهم در دست اقدام است. امیدواریم در آینده نزدیک با همکاری و احساس مسئولیت همه کارکنان شاهد شکوفایی مجموعه مرزبانی استان و گام‌های موثر در راستای ارائه خدمات دهی به مرزبانان غیور باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار