معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی مطرح کرد؛

جایِ خالی روایتِ واقعیت‌های درست خودی و دروغ‌های دشمن

«طباطبایی» با تأکید بر اینکه نسل جوان فریبِ شعار «زن، زندگی، آزادی» دشمن را نخورند، گفت: جای برگزاری رویدادهایی نظیر رویداد روایت ۲ در شرایط امروزی خالی بود تا بتوانیم واقعیت‌های درست خودی و دروغ‌های دشمنان را روایت کنیم.
کد خبر: ۶۱۱۶۶۳
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۴ - 21August 2023

جایِ خالی روایتِ واقعیت‌های درست خودی و دروغ‌های دشمنبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، «سید هادی طباطبایی» معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی در حاشیه بازدید عصر امروز از آیین رویداد روایت ۲ با عنوان حماسه مقاومت مردم ایران اسلامی که در سالن اجتماعات مجتمع فرهنگی آیه‌های مشهد برگزار شد، با قدردانی از متولیان برپایی این رویداد همه جانبه‌نگر، اظهارداشت: دشمن در جنگ ترکیبی که در سال گذشته بعد از شهریورماه راه‌اندازی کرد با بیشترین تأثیرگذاری در عرصه شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی در ابعاد مختلف ورود پیدا کرد.

وی با بیان این مطلب که دشمنان تااندازه‌ زیادی به تأثیرگذاری شبکه‌های اجتماعی پی بُردند خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز تأکید داشتند که باتوجه‌ به انتخابات پیش رو، دشمن توپخانه تبلیغاتی خود را علیه نظام و اینکه مردم وارد صحنه رقابت انتخابات و حماسه بزرگ نشوند به کار گرفته است.

معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی با تأکید براینکه همه وظیفه داریم برای مقابله با توپخانه دشمن برنامه‌ریزی داشته باشیم، توصیه کرد: نسل جوان، فریبِ شعار «زن، زندگی، آزادی» دشمن را نخورند، از بزرگترین دروغ‌های دشمن، شعارهایی نظیرِ آزادی زن است که هیچ اعتقادی به آن ندارد، اما برای فریب جوانان از این حربه استفاده می‌شود، باید با پیاده‌سازی طرح‌هایی بهتر و قوی‌تر با هجمه دشمن مقابله شود.

این مسئول با اشاره به اینکه باید جایگاه زن در اسلام، آزادی انقلاب اسلامی و مردم ایران را با توان بیشتر بازگو کرد، بیان داشت: جمهوری اسلامی ایران انتخاب مردم در آزادی و اختیار کامل است و ملت ایران همه ساله برای پایداری این نظام جان خود را می‌دهند.

طباطبایی با بیان اینکه جای برگزاری رویدادهایی نظیر رویداد روایت در شرایط امروز خالی بود تا بتوانیم واقعیت‌های خود و دروغ‌های دشمنان را روایت کنیم، عنوان داشت: روایتگری‌هایی به‌صورت پراکنده وجود داشت؛ ولی اگر به‌صورت گسترده روایتگری تخصصی داشته باشیم بسیار تأثیرگذار است.

وی همچنین تشریح کرد: دشمن برای سالگرد اغتشاشات برنامه‌ریزی کرده و قطعاً با این اقدامات می‌توان توطئه‌های آن‌ها را خنثی کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها