معاون سیاسی و امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد:

برنامه‌های هفته دولت مردم‌محور و امیدآفرین باشد

«هاشمی‌مهر» گفت: برنامه‌های هفته دولت باید مردم‌محور و با رویکرد امید‌آفرینی باشد.
کد خبر: ۶۱۱۶۲۱
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۴ - 21August 2023

به گزارش دفاع‌پرس از یاسوج، «سیدجواد هاشمی‌مهر» معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد امروز در نشست ستاد بزرگداشت هفته دولت با تأکید بر اینکه مهم‌ترین رویکرد این هفته باید جهاد تبیین باشد، اظهار داشت: انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری اصل اساسی است که باید به خوبی به آن پرداخته شود.

وی تبیین دستاوردهای نظام، عملکرد و اقدامات دولت را از دیگر اولویت ها در این هفته عنوان کرد و افزود: همچنین افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌ها و پروژه‌ها در حوزه‌های مختلف اقتصادی و عمرانی باید به خوبی تبیین شوند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر استفاده از همه ظرفیت‌های صدا و سیما، اصحاب رسانه استان و‌ فضای مجازی در تبیین برنامه‌های هفته دولت تأکید کرد و گفت: در جلسات و برنامه‌های مختلف به صورت تحلیلی و محتوایی و به طور صادقانه به تبیین و تشریح دستاوردها و عملکردها پرداخته شود.

هاشمی‌مهر با بیان اینکه برای اجرای برنامه‌های هفته دولت هماهنگی لازم بین مدیران دستگاه‌های مختلف اجرایی به خصوص فرهنگی ضروری است، ابراز داشت: در شهرستان‌ها نیز میان فرمانداران و مسئولین شهرستانی این هماهنگی وجود داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار