برگزاری کارگاه «سبک زندگی» در قزوین

دومین جلسه از کارگاه «سبک زندگی» برای همسران کارکنان سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین برگزار شد.
کد خبر: ۶۱۱۲۹۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰ - 20August 2023

برگزاری کارگاه «سبک زندگی» همسران کارکنان سپاه استان قزوینبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، دومین جلسه از کارگاه «سبک زندگی» برای همسران کارکنان سپاه استان با مشارکت اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین و بسیج پیشکسوتان خواهران قزوین برگزار شد.

«طاهره عظیمیان» استاد دانشگاه در دومین جلسه از کارگاه «سبک زندگی» که امروز (یکشنبه) با حضور همسران کارکنان سپاه صاحب الامر عج) قزوین در در حسینیه مرکز فرهنگی خانواده های پاسدار برگزار شد، اظهار داشت: یکی از وظایف ما در سبک زندگی، جهاد تبیین است  و نسل انقلاب موظف است دانسته های خود را به نسل جدید انتقال دهد .

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب به ما نشان داد، اسلام می‌تواند یک سبک زندگی کامل و بی نقص ارائه دهد.

خواهر شهیدان «محمد» و «علی اصغر» عظیمیان افزود: ما باید برای فرزندانمان بگوییم چطور با دست خالی انقلاب کردیم ؟ چطور جنگ را به پیروزی رساندیم ؟ و چطور امروز به موشک نقطه زن دسترسی پیدا کرده ایم؟

عظیمیان تصریح کرد: با توجه به بزرگداشت سالروز آزادی اسرای هشت سال دفاع مقدس،  نسل چهارم انقلاب باید بداند که آزاده های ما چطور در کمبودهای دوران اسارت ساختند اما خم به ابرو نیاوردند؟

استاد دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین خاطرنشان کرد: تمام اقدامات پدران و مادران ما در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با نیت الهی و برای رضای او صورت گرفته است بنابراین منجر به شکست دشمن شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار