در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح شد؛

اعزام ۹۰ جهادگر قرارگاه جهادی شهید غیور اصلی گناباد به عتبات عالیات

«صدیقی» از اعزام ۹۰ جهادگر این قرارگاه جهادی در تخصص‌های مختلف برای بازسازی و ساخت موکب‌های مسیر پیاده‌روی اربعین حسینی از نجف تا کربلا خبر داد.
کد خبر: ۶۱۱۱۹۳
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۶ - 20August 2023

«اسماعیل صدیقی» مسئول قرارگاه جهادی شهید غیور اصلی گناباد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در  مشهد، اظهارداشت: ۹۰ جهادگر از اعضای این قرارگاه در تخصص‌های مختلف برای بازسازی، ساخت و ایجاد موکب پیاده‌روی اربعین حسینی در مسیر نجف به کربلا برای هماهنگی بیشتر و بازدید از این عرصۀ جهادی، ۱۰ روز زودتر به کربلای معلی اعزام شدند.

وی گفت: جهادگران بسیجی این قرارگاه با تخصص و توانمندی‌های شغلی در تخصص‌های مختلف در حوزه عمرانی و تاسیسات از جمله گچکاری، کاشی‌کاری، جوشکاری، برقکاری و لوله‌کشی هستند که با روحیه جهادی و به صورت افتخاری همه تلاش و همت خود را برای تسهیل در بازسازی، ساخت و ایجاد موکب پیاده‌روی اربعین حسینی بکار بسته‌اند.

اعزام ۹۰ جهادگر قرارگاه جهادی شهید غیور اصلی گناباد به عتبات عالیات

صدیقی با بیان اینکه خیران و جهادگران قرارگاه جهادی شهید غیور اصلی شهرستان گناباد از توفیق خدمت به زائران اباعبدالله الحسین علیه‌السلام در مسیر پیاده‌روی اربعین بسیار مسرور هستند، اضافه کرد: این بار جهادگران این قرارگاه در ادامه اقدامات فرهنگی و خیرخواهانه، زیرساخت‌های لازم را در حوزه‌های مختلف اعم از بهسازی موکب‌ها، بازسازی حمام‌ها و سرویس‌های بهداشتی را در دستور کار دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار