فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خبر داد؛

آمادگی بیش از ۵ هزار و ۲۰۰ نیرو برای همایش اربعین حسینی

سردار «حاجیان» گفت: بیش از پنج هزار و ۲۰۰ نیرو را در اختیار همایش بزرگ اربعین قرار داده‌ایم، اما نکته قابل توجه این است که اکثر کارکنان ما با علاقه و انگیزه و بصورت داوطلبانه در این ماموریت حضور پیدا کرده و باوجود سختی کار، نگاه متفاوتی به این ماموریت دارند.
کد خبر: ۶۱۱۱۶۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۹ - 20August 2023

آمادگی یش از پنج هزار و ۲۰۰ نیرو برای همایش اربعین حسینیبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سردار «مهدی حاجیان» فرمانده انتظامی استان کرمانشاه شامگاه (شنبه) در مراسم افتتاحیه تامین نظم و امنیت همایش بزرگ اربعین حسینی اظهار داشت: ما امروز همایش بزرگ خادمین انتظامی را برگزار کردیم که این همایش در واقع به منظور اعلام آمادگی برای خدمت به زوار حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است.

وی افزود: کرمانشاه درگاه ورودی کربلای معلی بوده و مسیرهای استان ایلام هم از همین گذرگاه است و معابر در استان کرمانشاه به یک کانال تبدیل می‌شود، در واقع در استان کرمانشاه بیش از ۶۳۸ کیلومتر جاده به سمت خسروی داریم که با آمادگی کامل معابر را هم پوشش انتظامی و هم پوشش ترافیکی خواهیم داد.

سردار حاجیان تصریح کرد: ۷۰ درصد از معابر استان کرمانشاه در مسیر تردد زوار است که از ورودی شهر کنگاور آغاز شده و تا شهرهای مختلف از جمله صحنه، کرمانشاه و نهایتا مرز خسروی ادامه پیدا می‌کند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه اضافه کرد: بیش از ۴۱ توقفگاه در مسیر تردد زوار ایجاد شده که کاملا تحت پوشش امنیتی و انتظامی قرار دارد، ضمن اینکه تمام پارکینگ‌های مسیر نیز تحت پوشش انتظامی قرار گرفته است.

سردار حاجیان با بیان اینکه زیرساخت ها را تا نقطه صفر مرزی برده ایم ، ادامه داد: این آمادگی را داریم تا در صورت افزایش تردد زوار، تعداد گیت ها را به ۱۰۰ گیت افزایش دهیم.

وی در زمینه صدور گذرنامه هم بیان داشت: امسال از همه زوار درخواست کردیم که از طریق اپلیکیشن پلیس من و سامانه‌‌های اینترنتی در اختیار برای صدور گذرنامه ویژه اربعین اقدام کنند ، ضمن اینکه در چهار راه راهنمایی و رانندگی شهر کرمانشاه هم مکانی را برای صدور گذرنامه اختصاص داده ایم.

این مسئول تصریح کرد: تا امروز ۱۸ هزار مدارک ویژه اخذ گذرنامه از متقاضیان دریافت شده است و در این زمینه کارهای مربوطه برای صدور به انجام رسیده ؛ که کمتر از ۷۲ ساعت پس از دریافت مدارک به دست متقاضیان عزیز خواهد رسید.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه امروز و با برگزاری این همایش ، خدمت رسانی انتظامی به زوار اربعین در استان آغاز شد، خاطرنشان کرد: بیش از پنج هزار و ۲۰۰ نیرو را در اختیار این همایش بزرگ قرار داده ایم‌، اما نکته قابل توجه این است که اکثر کارکنان ما با علاقه و انگیزه و بصورت داوطلبانه در این ماموریت حضور پیدا کرده و باوجود سختی کار‌، نگاه متفاوتی به این ماموریت دارند.

سردار حاجیان اضافه کرد: من خدمت مردم عزیز عرض می کنم که انتظامی استان کرمانشاه به عنوان خدمتگزار زوار آمادگی کامل داشته و به فضل خداوند بزرگ هیچ مشکل خاصی در حوزه امنیت و نظم ترافیکی اربعین نخواهیم داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار