در مراسم ابلاغ و اعطای درجه سرتیپ دومی افسران ارتش؛

سرلشکر موسوی: ایمان، انضباط و آموزش از ارکان مهم ارتش ولایتمدار است

فرمانده کل ارتش گفت: ایمان، انضباط، آموزش، حفاظت و نگهداری، ارکان و ستون‌های ارتش ولایتمدار و مقتدر جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۶۰۷۵۰۷
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴ - 02August 2023

سرلشکر موسویبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران روز گذشت (سه‌شنبه) در مراسم ابلاغ و اعطای درجه سرتیپ دومی مصوب فرمانده معظم کل قوا به ۱۸ نفر از افسران، با اشاره به مؤلفه‌های ایمان، انضباط، آموزش، حفاظت و نگهداری در ارتش اظهار داشت: این پنج مؤلفه ارزشمند، از مهم‌ترین ارکان و ستون‌های ارتش مقتدر و ولایتمدار جمهوری اسلامی ایران است که آحاد فرماندهان و کارکنان ارتش باید همواره در حفظ و ارتقای آن‌ها تلاش کنند.

امیر موسوی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب، ارتش جمهوری اسلامی را واجد ویژگی‌های متعدد و زیبایی هچمون ایمان، انضباط و آموزش می‌دانند و مردم عزیز هم علاوه بر صفات و خصائل نیکویی که از ارتش سراغ دارند، ارتش را مبادی نظم، ایثار، شجاعت و پیشگام در خدمت رسانی می‌دانند و لازم است همه فرماندهان و کارکنان شکرگزار درگاه الهی و قدردان نگاه رهبر بصیر و مردم شریف‌مان باشند و در حفظ و تعمیق این صفات در خود و محیط تحت مدیریت و فرماندهی‌شان بکوشند.

وی با یادآوری حُسن اعتماد فرمانده معظم کل قوا در تصویب درجات امیری به ۱۸ نفر از افسران ستاد و نیرو‌های زمینی، پدافند، هوایی و دریایی ارتش گفت: ایمان و اعتقاد به ارزش‌های متعالی دینی و ارتقای سطح آموزش‌ها مبتنی بر نیاز روز، رعایت حیطه‌بندی و حفاظت گفتار و نگهداری از تجهیزات و نیروی انسانی لازم است که استمرار داشته و با برنامه‌ریزی‌های آینده‌نگرانه تقویت شود.

فرمانده کل ارتش در ادامه ضمن تبریک ارتقای درجه افسران ارشد عنوان کرد: هر میزان درجه و جایگاه مدیریتی بالاتر می‌رود، الزام به رعایت باید‌ها و نباید‌ها بیشتر و انتظارات نیز افزایش می‌یابد.

سرلشکر موسوی خاطرنشان کرد: پیشرفت‌ها و نتایج مورد انتظار در سایه لطف الهی و با تلاش و مدیریت جهادی مبتنی بر عشق، علم و تجربه حاصل خواهد شد.

در این مراسم، امیر دریادار «سیاری» معاون هماهنگ‌کننده ارتش، امیر سرتیپ «رحیم‌زاده» فرمانده قرارگاه مشترک خاتم‌الانبیاء (ص) کشور، فرماندهان نیرو‌ها و برخی معاونین و مسئولین آجا حضور داشتند.

انتهای پیام/ 200

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار