فرماندار سنندج:

بهزیستی در راستای وظایف خدمات‌رسانی گام‌های ارزشمندی برداشته است

«عسکری» گفت: سازمان بهزیستی در راستای تجمیع وظایف خدمات‌رسانی گام‌های بزرگ و ارزشمندی برداشته و به‌عنوان مسئول فضای روح و روان جامعه تلاش‌های بی‌وفقه انجام داده است.
کد خبر: ۶۰۳۸۵۰
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۶ - 16July 2023

بهزیستی در راستای وظایف خدمات‌رسانی گام‌های ارزشمندی برداشته استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «حسن عسکری» فرماندار سنندج در مراسم گرامیداشت هفته بهزیستی که با حضور مسئولان و خانواده‌های مددجویان در مجتمع فجر این شهر برگزار شد، اظهار داشت: سازمان بهزیستی در راستای تجمیع وظایف خدمات‌رسانی گام‌های بزرگ و ارزشمندی برداشته و به‌عنوان مسئول فضای روح و روان جامعه تلاش‌های بی‌وفقه انجام داده است.

وی راه‌اندازی کمپ ماده 16 را اقدامی مؤثر و ارزشمند دانست و گفت: خوشبختانه تا حدودی چهره شهر از معتادان متجاهر پاکسازی و جمع‌آوری شده که این اقدام حاصل کار گروهی و خرد جمعی و مطالبات انجمن‌های مردم نهاد بود.

فرماندار سنندج با بیان اینکه در بحث کارگروه و ستاد مناسب‌سازی اقدامات شایسته صورت گرفته است، افزود: این ستاد در تمام ایام فعال بوده و امورات را نحو احسن دنبال کرده و کارهای بسیار مهمی را در سطح شهر سنندج انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه در سال گذشته بیش از 10 میلیارد ریال برای مناسب‌سازی ورودی ادارات و سالن‌های اجتماعات اختصاص داده شد، خاطر نشان کرد: 100 میلیارد ریال نیز در بحث مناسب سازی سطح شهر سنندج توسط شهرداری انجام شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها