فرماندار سنندج:

تمامی دهیاران و شوراها باید بر فعالیت بوم‌گردی‌ها نظارت داشته باشند

«عسکری» گفت: تمامی دهیاران و شوراها باید بر فعالیت بوم‌گردی‌ها نظارت داشته باشند و از فعالیت خانه‌های استیجاری بدون مجوز جلوگیری شود.
کد خبر: ۶۰۶۳۹۴
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۴ - 27July 2023

تمامی دهیاران و شوراها باید بر فعالیت بوم‌گردی‌ها نظارت داشته باشندبه گزارش دفاع‌پرس از کردستان، «حسن عسکری» فرماندار سنندج در دومین جلسه برنامه‌ریزی و آمادگی ستاد اجرایی خدمات سفر سنندج ویژه تعطیلات تابستان با اشاره به نقش گردشگری و سهم اشتغال‌زایی در توسعه شهرستان، از همه دستگاه‌ها خواست نسبت به برنامه‌ریزی، ارائه خدمات و اجرای برنامه‌های مختلف بر اساس شرح وظایف اقدام کنند.

وی اظهار داشت: همکاری کامل تمام اعضا با دبیرخانه ستاد خدمات سفر، جلوگیری از فعالیت تورهای غیرمجاز و توجه به امنیت و سلامت گردشگران، نظارت بر خدمات در مجتمع‌های بین‌راهی و تأسیسات گردشگری، پارک‌ها و فضاهای سبز به‌ویژه نظارت بر خدمات مرتبط با سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌ها در این مکان‌ها موضوعات مهمی است که باید به بهترین نحو در این حوزه به هم‌وطنان ارائه شود.

این مسئول تصریح کرد: تمامی دهیاران و شوراها باید بر فعالیت بوم‌گردی‌ها نظارت داشته باشند و از فعالیت خانه‌های استیجاری بدون مجوز جلوگیری شود.

فرماندار سنندج گفت: امیدواریم تابستان امسال با مدیریت و همکاری مدیران بخش دولتی و بخش خصوصی خدمات شایسته‌ و در خور شأن به مسافران و گردشگران ورودی به شهرستان ارائه شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها