یادداشت/ پوریا کریم‌پور

فرجام تروریست‌های اجاره‌ای؛ محاکمه و مجازات فرقه رجوی

تروریست‌هایی موسوم به مجاهدین خلق تمام غیر ممکن‌هایی را که ذات بشری اجازه انجام آن‌ها را نمی‌دهد، ممکن ساختند و مدال افتخار جنایت علیه مردم خود را بر گردن آویختند.!
کد خبر: ۶۰۲۱۱۳
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۴۰۲ - ۰۳:۱۸ - 09July 2023

فرجام تروریست‌های اجاره‌ای؛ محاکمه و مجازات فرقه رجویگروه اخبار داخلی دفاع‌پرس_پوریا کریم‌پور؛ بر هیچ انسان آزاده و با شرافتی پوشیده نیست که فرقه منحوس صهیونیست‌ساخت رجوی جنایات بیشماری علیه مردم ایران به دلایلی همچون انقلابی بودن، مذهبی بودن، بسیجی بودن و پیرو مکتب امام خمینی بودن مرتکب شده است.

در واقع باید بگوییم، وحوش منافقین روی داعش را در ترور، جنایت، خوش خدمتی به رژیم اشغالگر قدس، پیشبرد اهداف آمریکا و تضعیف ایران و جبهه مقاومت سفید کرده است.

زمانی که هیچ فردی در جامعه بشری به مخیله‌اش نمی‌گنجید که تروریست‌هایی با نام دولت اسلامی عراق و شام قرار است فجیع‌ترین جنایات بشری را مرتکب شوند، ایران دهه شصت، سخت‌ترین ضربات تروریستی را از گروهی تحت کنترل و خط‌دهی موساد خورد، نوع جنایات فرقه رجوی در تمام تاریخ بشریت تا آنجا که دانش ما اقتضا می‌کند بی‌سابقه بوده است، در هیچ مکتب و مسلکی نمی‌توان افرادی را پیدا کرد که با اتوی لباس تمام بدن مخالف سیاسی و ایدئولوژیک خود را بسوزاند و حق حیات را از وی سلب کند.
 
اما تروریست‌هایی موسوم به مجاهدین خلق تمام غیر ممکن‌هایی را که ذات بشری اجازه انجام آن‌ها را نمی‌دهد، ممکن ساختند و مدال افتخار جنایت علیه مردم خود را بر گردن آویختند.! شاید نسل جوان لفظ جهاد نکاح را در گوشه و کنار اخبار داعش شنیده یا خوانده باشد، اما جهاد نکاح سابقه‌ای به قدمت سازمان تروریستی مجاهدین خلق دارد. درست در جایی که شیرمردان ارتش و سپاه در عملیات مرصاد پاسخ پشیمان کننده‌ای به تروریست‌های منافق دادند، مسعود رجوی دست به جنون جدیدی زد و در اردوگاه اشرف این گروهک اعلام کرد، همه زن‌ها نسبت به شوهرهایشان نامحرم محسوب می‌شوند و از این پس همگی در نکاح وی هستند.
 
تقریباً بعد از عملیات مرصاد به غیر از ترور‌ها و اقدامات پراکنده که مهم‌ترین آن ترور شهید صیاد شیرازی بود، تروریست‌های منافق محلی از توجه نداشتند، تا اینکه در دوره ریاست جمهوری دونالد ترامپ در آمریکا شخصی با عقاید خرافی «آوانجلیکالی» به نام پمپئو از تصدی ریاست سازمان سیا کناره‌گیری کرد تا به عنوان وزیر امور خارجه اهداف صهیونیست‌ها را پیگیری کند.
 
راهبرد پمپئو در مقابله با ایران راهبردی بود که سردمداران آمریکا در رویارویی با انقلاب فیدل کاسترو به کار برده بودند، مسئولان آمریکایی پیش از این برای اینکه زخم لای استخوانی به نام کوبای کاسترو را با مشکل مواجه کنند، تمامی اشخاص حقیقی و گروه‌های اپوزیسیون کوبا را متحد، یکپارچه و سر خط کردند تا علیه دولت انقلابی کاسترو فعالیت‌های رسانه‌ای، مدنی و بعضاً خشونت‌آمیز داشته باشند.
 
سازمان سیا تا حدودی موفق شد، موتور کوبای انقلابی که علیه منافع آمریکا به عنوان رهبر و نماد اصلی نظام سرمایه‌داری فعالیت می‌کرد را از کار بیاندازد، همین موضوع در مورد ایران صدق می‌کند، از سال ۹۶ پروژه‌ای توسط سرویس‌های اطلاعاتی کشور‌های متخصام پیگیری شد که مبتنی بر آن همه اپوزیسیون جمهوری اسلامی اعم از سلطنت‌طلب‌ها، منافقین تروریست، فرقه امنیتی بهائیت، اصلاح‌طلب‌های فراری سال‌های ۸۸ و ۷۸ و به طور کلی همه کسانی که به نحوی شمشیر را از رو برای جمهوری اسلامی ایران بسته بودند، متحد و یکپارچه علیه ایران فعالیت‌های تبلیغی، تحریک جوانان به شورش، لجن‌پراکنی علیه مولفه‌های قدرت نظام و زیر سوال بردن والایت فقیه را در دستور کار قرار دهند.
 
با کنار رفتن تندرو‌هایی مانند ترامپ و پمپئو از صحنه سیاست و تصمیم‌گیری در آمریکا پیگیری موجدانه و این پروژه ضد ایرانی کمرنگ شد و از طرف دیگر تاریخ مصرف و میزان اثرگذاری‌اش به حداقل ممکن رسید، مصدق این ادعا آمار‌هایی است که در دو اغتشاشات اخیر یعنی سال‌های ۹۸ و ۱۴۰۱ منتشر شده است، در سال ۹۸ چیزی بالغ بر ۴۰۰ الی ۵۰۰ هزار نفر در سراسر کشور اغتشاش و شورش را پیرو تحریک رسانه‌های لندن‌نشین در خیابان‌های سراسر کشور پیگیری می‌کردند، اما در سال گذشته در خوش‌بینانه‌ترین حالت ۷۰ الی ۸۰ هزار نفر آن هم فقط در برخی از شهر‌های کشور دست به اغتشاش و شورش زدند.
 
اخیراً اخبار بسیار مسرت‌بخشی از برخورد قاطع پلیس آلبانی با فرقه رجوی منتشر شد که حکایت از فرجام کار وحشی‌ترین گروهک تروریستی قرن دارد، انتظار مردم ایران از دستگاه قضایی، وزارت امور خارجه، نهاد‌های امنیتی و انتظامی این است که از هیچ کوششی جهت استرداد، محاکمه و مجازات این جنایتکاران دریغ نکند. هرگونه مماشات با اعضای فرقه رجوی اجحاف به خانواده  ۱۷ هزار شهیدی است که مظلومانه و در بدترین حالت ممکن به شهادت رسیدند.
 
انتهای پیام/۳۷۱
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار