رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان دشتی:

۷۳۵ برنامه ویژه دهه ولایت در شهرستان دشتی برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام «طاهری‌نیا» با اشاره به اهمیت برگزاری برنامه‌های دهه ولایت گفت: درشهرستان دشتی ۷۳۵ برنامه درسطح شهرستان دشتی برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۶۰۰۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۸ - 01July 2023

735 برنامه ویژه دهه ولایت در شهرستان دشتی برگزار می شود.به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «سید علی طاهری نیا» امروز در مصاحبه با رسانه‌ها با تبریک فرارسیدن ایام  غدیر خم اظهار داشت: ۷۳۵ برنامه ویژه دهه ولایت در شهرستان دشتی برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتی با اشاره به اجرای «طرح اطعام غدیر» در سطح شهرستان اظهار داشت: این طرح در ۱ مورد با همکاری بنیاد علوی و ۴۵ مورد با مشارکت‌های مردمی در سطح شهرستان در حال اجرا است.

حجت الاسلام طاهری نیا در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: فضاسازی ایام غدیر در بیش از ۱۹۰ نقطه‌ی شهرستان، برگزاری ۱۰ کاروان شادی و برگزاری بیش از ۱۸۰ مسابقه فرهنگی و پویش‌های ویژه گرامیداشت دهه امامت و ولایت از دیگر برنامه‌هایی است که با مشارکت مراکز مردمی وابسته به اداره تبلیغات اسلامی در سطح شهرستان دشتی در حال برگزاری است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتی برگزاری ۱۵۰ منبر تبلیغی با محوریت مبلغین و مبلغات و همچنین برگزاری ۱۶۰ منبر در مراسم‌های هیئات مذهبی در سطح شهرستان را از دیگر برنامه‌های برگزار شده ویژه دهه امامت و ولایت در شهرستان دشتی عنوان کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار