امام جمعه تربت جام خبر داد؛

بازسازی واقعه غدیر خم در تربت جام

حجت‌الاسلام «اسلامی» از بازسازی واقعه غدیر خم در قالب نمایش «خبری از آسمان» در تربت جام خبر داد.
کد خبر: ۶۰۰۷۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۶ - 02July 2023

بازسازی واقعه غدیر خم در تربت جامبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تربت جام، حجت‌الاسلام «حسین اسلامی» امام جمعه تربت جام در جمع خبرنگاران با تأکید بر اینکه رسانه‌ها نقش مهمی در نهادینه کردن آموزه‌های دینی و مذهبی در جامعه دارند، اظهار داشت: پرداختن به شخصیت مولی علی علیه‌السلام که دارای مقام امامت و ولایت بودند، دارای اهمیت بسیار بالایی است. آن حضرت آیینه تمام‌نمای ارزش‌های الهی و محور وحدت همه مسلمانان هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص بازسازی واقعه غدیر خم در شهرستان تربت جام، گفت: از حدود سه ماه قبل جلساتی با فعالان فرهنگی شهرستان برگزار شد که در این نشست‌ها مقرر شد با زبان هنر ویژگی‌های شخصیتی مولای متقیان حضرت علی علیه‌السلام به جوانان منتقل شود؛ بر همین اساس بازسازی واقعه غدیر خم در قالب نمایش در دستور کار هنرمندان شهرستان قرار گرفت.

اسلامی ادامه داد: نمایش بزرگ و میدانی واقعه غدیر خم در قالب نمایشی باعنوان «خبری از آسمان» با نقش‌آفرینی ۴۰ هنرمند در ۱۴ پرده در پنجشنبه ۱۵ تیر مصادف با شب عید سعید غدیر در مصلی الغدیر تربت جام برگزار می‌شود.

امام جمعه تربت جام در پایان ضمن قدردانی از تلاش هنرمندان تربت جامی در تولید نمایش «خبری از آسمان»، از عموم مردم برای تماشای این نمایش دعوت کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها