توسط سفیران کریمه اهل‌ بیت (س) صورت گرفت؛

انتقال پرچم حرم حضرت معصومه (س) به حرم امام حسین (ع)

سفیران حرم حضرت معصومه (سلام الله علیها) به‌همراه پرچم این بارگاه نورانی با سفر به عراق، در اعتاب مقدس از جمله حرم مطهر امام حسین (ع) حضور یافتند و دیدار‌های مختلفی را در کربلا رقم زدند.
کد خبر: ۶۶۷۶۹۴
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۱ - 16May 2024
به گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، همزمان با دهه کرامت که از میلاد حضرت معصومه (سلام الله علیها) آغاز می‌شود و تا میلاد امام رضا (علیه‌السلام) ادامه دارد، خادمان حرم قم با عنوان سفیران کریمه به استان‌ها و کشور‌های مختلف سفر کرده و ضمن یادآوری مناسبت‌های این ایام، فرهنگ اهل‌ بیت (ع) را در اماکن و میان اقشار مختلف رواج می‌دهند.
 
جمعی از خدام حرم حضرت معصومه (س) به‌همراه پرچم متبرک این بارگاه نورانی، به کشور عراق سفر کرده و در اعتاب مقدس برنامه‌های مختلفی را رقم زده‌اند.
پرچم حرم حضرت معصومه (س) به حرم امام حسین (ع) برده شد
 
حضور در حرم مطهر امام حسین (علیه‌السلام)، دیدار با خانواده شهدا در کربلا و همچنین حضور در دفتر سیاسی لشکر کتائب سیدالشهداء (ع) از جمله برنامه‌های سفیران در سفر به عراق بوده است.
 
خدام حرم بانوی کرامت همچنین با حضور در دفتر حجت‌الاسلام و المسلمین «حسین بهجتی» مسئول دفتر بعثه مقام معظم رهبری در عراق، گزارشی از فعالیت‌های خود ارائه کرده و از رهنمود‌های این شخصیت نیز بهره‌مند شده‌اند.
 
انتهای پیام/ 118
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار