مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان خبر داد؛

خروج ۱۶ هزار ایرانی از مرز‌های خوزستان برای شرکت در مراسم روز عرفه

جولانژاد گفت: طی روز‌های ششم و هفتم خردادماه شاهد خروج ۱۶ هزار و ۹۵۹ زائر ایرانی برای شرکت در مراسم روز عرفه از مرز‌های شلمچه و چذابه بودیم.
کد خبر: ۶۰۰۴۴۹
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۶ - 01July 2023

خروج ۱۶ هزار ایرانی از مرز‌های خوزستان برای شرکت در مراسم روز عرفهبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «محمد جولانژاد» مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان صبح امروز (شنبه) در جمع اصحاب رسانه از خروج ۱۶ هزار و ۹۵۹ زائر ایرانی برای شرکت در مراسم روز عرفه از مرز‌های شلمچه و چذابه خبر داد و اظهار داشت: طی روز‌های ششم و هفتم خردادماه شاهد خروج ۱۶ هزار و ۹۵۹ زائر ایرانی برای شرکت در مراسم روز عرفه از مرز‌های شلمچه و چذابه بودیم.

وی افزود: در بازه زمانی یاد شده خروج ۱۴ هزار و ۸۲۴ زائر ایرانی از پایانه مرزی بین المللی شلمچه و ۲ هزار و ۱۳۵ زائر ایرانی از پایانه مرزی چذابه ثبت شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان بیان داشت: در این مدت ۴ هزار و ۹۳۰ زائر ایرانی از مرز شلمچه و ۷۵۴ زائر ایرانی از مرز چذابه وارد خاک ایران شدند.

جولانژاد گفت: ورود ۶ هزار و ۸۶۶ مسافر خارجی از مرز شلمچه و یک هزار و ۸۰ مسافر از مرز چذابه نیز در این مدت به ثبت رسید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان یادآور شد: در همین مدت ۵ هزار و ۴۰۴ مسافر خارجی از مرز شلمچه و ۸۲۱ نفر از مرز چذابه خارج شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار