رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان خبر داد؛

فعالیت موکب‌های مردمی تا روز عید غدیر خم در پایانه‌های مرزی چذابه و شلمچه

موسوی گفت: موکب‌های مردمی تا روز عید غدیر خم در پایانه‌های مرزی چذابه و شلمچه فعال خواهند بود و از زائران امام حسین (ع) پذیرایی می‌کنند.
کد خبر: ۶۰۰۴۳۱
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۲ - 01July 2023

فعالیت موکب‌های مردمی تا روز عید غدیر خم در پایانه‌های مرزی چذابه و شلمچهبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام «سید محمود موسوی» رییس کمیته تغذیه، اسکان و جذب مشارکت های مردمی ستاد اربعین خوزستان جمعه شب با اعلام این خبر که ۱۰ موکب اربعین حسینی در مرزهای چذابه و شلمچه برای استقبال از زائران برگشته از دعای عرفه امام حسین (ع) برپا شده تا از زائران پذیرایی کنند، اظهار داشت: این موکب‌های مردمی با آب بسته‌بندی، آب میوه، کیک و بیسکویت از زائران بازگشته از کربلا استقبال می‌کنند.

وی افزود: موکب‌های مردمی تا روز عید غدیر خم در پایانه‌های مرزی چذابه و شلمچه فعال خواهند بود و از زائران امام حسین (ع) پذیرایی می‌کنند.

موسوی با بیان اینکه در یک هفته اخیر بیش از ۳۰ هزار زائر برای شرکت در مراسم دعای عرفه از مرزهای چذابه و شلمچه راهی کربلای معلا شده‌اند، گفت: هماهنگی لازم با نیروی انتظامی، گمرک و راهداری برای بازگشت زائران انجام شده است.

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان بیان داشت: گیت‌های ورودی در پایانه‌های مرزی چذابه و شلمچه به صورت شبانه‌روزی فعال هستند.

حجت‌الاسلام موسوی افزود: مرزهای چذابه و شلمچه همچنان برای عزیمت کاروان های زیارتی عتبات و ورود زائران و گردشگران عراقی به کشورمان باز هستند و هیچ‌گونه محدودیتی اعمال نمی‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار