در گفت‌وگو با دفاع‌پرس؛

فرمانده نیروی زمینی ارتش: هر توطئه دشمن را قاطعانه پاسخ خواهیم داد

امیر سرتیپ «حیدری» گفت: دشمنان بدانند که هیچ‌یک از توطئه‌های آنان بی‌پاسخ نخواهد ماند و حتی اجازه خواب هم به آنان نخواهیم داد.
کد خبر: ۵۹۸۲۳۰
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۱ - 21June 2023

امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در قزوین، با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی که ایران را به درختی تنومند تشبیه فرمودند، اظهار داشت: دشمنان بدانند که سرزمین ایران اسلامی جولانگاه دشمنان نظام و ملت ایران نیست و بدانند هر گونه حرکت دشمنان را به سختی پاسخ خواهیم داد و اجازه نخواهیم داد که خون شهدای انقلاب و دفاع مقدس پایمال شود.

وی افزود: عزت، امنیت و افتخار انقلاب اسلامی مرهون رهنمودهای بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی و جانفشانی و رشادت‌ مردی‌های صدها هزار شهید، جانباز، آزاده و ایثارگر در دوران دفاع مقدس است و امروز کشور دیگر آن ایران قبل از انقلاب نیست که برای کشورهای استکبار سر خم فرو آورد بلکه امروز جمهوری اسلامی ایران به کشوری مقتر و با صلابت در صحنه‌های بین المللی تبدیل شده که خواب را از چشمان دشمنان انقلاب اسلامی گرفته است.

امیر حیدری با تجلیل و خدا قوت به فرمانده و پرسنل تیپ 116 مکانیزه هجومی قزوین در اتمام ماموریت سه ساله در مرزهای غرب کشور گفت: استقرار ما در مرز‌های کشور به این معنا نیست که کسی جمهوری اسلامی ایران را تهدید می‌کند بلکه برای اشراف اطلاعاتی بیشتر و امنیت پایدارتر است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: همواره به دشمنان گفتیم که اگر دست از پا خطا کنند در کمترین زمان ممکن نابودشان خواهیم کرد و در مسیر امنیت و دفاع از کیان و آرمان های نظام جمهوری اسلامی از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار