مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان:

کمتر از ۱۵ درصد ادارات کردستان رابط انرژی معرفی کردند

«لهونیان» گفت: کمتر از ۱۵ درصد ادارات رابط انرژی معرفی کردند در حالیکه همین رابطان کمک حالی برای مدیریت بار به شمار می‌روند.
کد خبر: ۵۹۶۷۸۶
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۶ - 15June 2023

کمتر از ۱۵ درصد ادارات کردستان رابط انرژی معرفی کردندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «هیوا لهونیان» مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق کردستان امروز در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران کردستان اظهار داشت: کمتر از ۱۵ درصد ادارات رابط انرژی معرفی کردند در حالیکه همین رابطان کمک حالی برای مدیریت بار به شمار می روند.

وی با بیان اینکه عملکرد مدیریت مصرف برق در همه بخش ها خوب است، افزود: در بخش کشاورزی تنها استان دارای مجوز کشت گندم آبی هستیم که خاموشی این بخش از پنج به سه ساعت کاهش یافته است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق کردستان گفت: سه صنعت حساس کاشی کسرا، لاستیک بارز و معدن و کارخانه طلای زرکوه از خاموشی مستثنی شده و با مدیریت بار، مصرف این صنایع جبران شده است.

لهونیان گفت: با وجود توفیق در بخش‌های یاد شده، در بخش اداری و مولدهای اضطراری برق از ضعیف ترین استان‌ها هستیم.

وی ادامه داد: ۱۵۶ مولد اضطراری برق در استان دارای کنتور هوشمند است که از این تعداد فقط ۱۷ مورد فعال است و از این تعداد هم هفت در بخش اداری و بقیه صنعتی است.

این مسئول تاکید کرد: تمام دستگاه های اجرایی که مولد اضطراری دارند از آن استفاده کنتد.

لهونیان به ادارات پرمصرف اشاره کرد و افزود: بعد از یک بار اخطار می توانیم برق این ادارات را قطع کنیم و از روزهای آینده در صورت فشار به بار مصرف، حتما این امر عملی خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار