مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان:

پرداخت ۱۱۰ میلیارد ریال پاداش به مشترکان برق خانگی در کردستان

«لهونیان» از پرداخت قریب به ۱۱۰ میلیارد ریال پاداش به مشترکان بخش خانگی در ایام پیک امسال خبر داد.
کد خبر: ۶۱۷۱۹۸
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳ - 19September 2023

پرداخت ۱۱۰ میلیارد ریال پاداش به مشترکان برق خانگی در کردستانبه گزارش دفاع‌پرس از کردستان، «هیوا لهونیان» مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: میزان مصرف برق در پیک مصرف تابستان سالجاری ( از خرداد تا شهریورماه)، نسبت به مدت مشابه سال گذشته قریب به 4 درصد افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه به منظور عبور موفق از شرایط پیک و مدیریت بار مصرفی در استان، از ابتدای خردادماه برنامه‌های مناسبی با همکاری نهادها و دستگاه‌های اجرایی سطح استان، طراحی و عملیاتی شد، افزود: در همین راستا مصارف مشترکان بخش‌های صنعتی، کشاورزی، خانگی و ادارات به صورت روزانه کنترل و ارزیابی و هشدارها و راهنمایی‌های لازم به مشترکین پرمصرف اعلام تا نسبت به تعدیل میزان مصرف روزانه و رعایت الگوهای مصرف اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان از پرداخت قریب به 110 میلیارد ریال پاداش به مشترکین بخش خانگی در ایام پیک امسال خبر داد و گفت: با برنامه‌ریزی و اجرای طرح‌های تشویقی برای مشترکین بخش‌های صنعتی، کشاورزی و خانگی توانستیم با کمترین آسیب، پیک تابستان امسال را پشت سر بگذاریم.

وی خاطرنشان کرد: در ماه‌های آینده نیز میزان پاداش قابل پرداخت برای مشترکان بخش‌های کشاورزی و صنعتی متناسب با میزان همکاری در مدیریت بار استان ، محاسبه و از طریق صورتحساب‌های برق مصرفی پرداخت می‌شود.

لهونیان تدوین و اجرای برنامه‌های مختلف با هدف پایش و کنترل میزان مصرف در بخش‌های پرمصرف استان متناسب با هریک از بخش‌های تعرفه‌ای و بهره‌گیری از ظرفیت مولدهای خود تامین (دیزل ژنراتور) و الزام برای به مدار آوردن آنها در ساعات پیک مصرف توسط بخش‌های اداری و صنعتی را از اقدامات این شرکت برای مدیریت مصرف برق در ایام پیک عنوان کرد.

وی بیان کرد: به استناد مصوبه ابلاغی دولت، ادارات، سازمان‌ها و ارگان‌ها باید برای تامین برق مورد نیاز خود در شرایط خاص، مصرف خود را از طریق دیزل ژنراتور و یا نیروگاه‌های مقیاس کوچک (به میزان حداقل 20درصد)  تامین کنند، به همین منظور از همه ارگان‌ها، دستگاه‌ها و نهادهای سطح استان در خواست می‌شود قبل از شروع پیک سال آتی تدارک لازم برای احداث نیروگاه های مقیاس کوچک در پشت بام ساختمان‌های اداری جهت تامین حداقل 20درصد مصرف خود و یا نسبت به تعمیر و اورهال احتمالی دیزل ژنراتورها به منظور ایجاد آمادگی و تامین برق مورد نیاز خود اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان یادآور شد: عبور موفق از شرایط پیک جز با همراهی همه مشترکان امکان‌پذیر نیست، به همین جهت از همه مردم و ارگان‌ها و نهادها که در ایام پیک شرکت توزیع برق کردستان را همراهی کردند، قدردانی می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار