در جمع فراگیران آموزشگاه ثامن‌الائمه (ع) مطرح شد؛

سردار رضایی: مرزبانان، دشمن‌شکن و مجاهدان واقعی هستند

جانشین فرمانده کل انتظامی گفت: پلیس و انتظامی جمهوری اسلامی در مسیر تداوم انقلاب اسلامی پیشگام‌تر از دیگران است و فرماندهی مرزبانی انتظامی در این پیشگامی و پیشروی، سهم بیشتری دارد.
کد خبر: ۵۹۶۷۲۰
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۱ - 14June 2023

سردار رضایی: مرزبانان، دشمن‌شکن و مجاهدان واقعی هستندبه گزارش دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ «قاسم رضایی» جانشین فرمانده کل انتظامی در جمع فراگیران آموزشگاه ثامن‌الائمه (ع) در مشهد اظهار داشت: آغاز صحبت من با شما با لفظ «برادر» است و وقتی از شما می‌شنوم «سلام برادر» حاکی از صمیمت و موج محبتی است که بین ما وجود دارد.

وی با بیان این که بایستی شکرگزار باشیم در عصری زندگی می‌کنیم که خداوند به ما نعمت ولایت را ارزانی داشته، گفت: عنایت الهی است که در زمان زعامت ولایت فقیه در مسیرتامین نظم و امنیت و حراست از مرزهای ایران اسلامی زندگی می‌کنیم و این توفیقی است که نصیب ما شده است.

جانشین فرمانده کل انتظامی با تأکید بر اینکه پلیس و انتظامی جمهوری اسلامی در مسیر تداوم انقلاب اسلامی پیشگام‌تر از دیگران است، تأکید کرد: فرماندهی مرزبانی انتظامی در این پیشگامی و پیشروی، سهم بیشتری دارد.

سردار رضایی با اشاره به این که دشمن سعی دارد امید را در جوانان ایران اسلامی نابود کند، تصریح کرد: ما باید با تمام وجود به خداوند عالم عشق بورزیم و ایمان داشته باشیم و امید را در دل‌های هم زنده نگه داریم تا پویایی و حرکت رو به جلو داشته باشیم تا به لطف الهی در همه عرصه‌ها موفق باشیم.

وی با بیان این که مرزبانی شغلی شریف است و آحاد مردم مرزبانان را دوست دارند، بیان داشت: خدمت به مردم آن هم در لباس مرزبانی افتخاری است که نصیب هر کس نمی‌شود و لذا شما باید قدردان این نعمت باشید و همواره بر دانش و مهارت و توانمندی‌های خود بیفزایید چراکه تأمین امنیت مرزها بر عهده شماست.

وی در پایان با گرامیداشت شهدای مرزبانی، مرزبانان را دشمن‌شناس، دشمن‌شکن و مجاهد واقعی دانست و برای آنان آرزوی سلامتی و توفیق نمود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار