مدیرکل راه و شهرسازی کردستان عنوان کرد؛

مشکل تأمین زمین برای مسکن ملی در کردستان

«الیاسی» گفت: زمین برای ساخت مسکن ملی در شهرهای قروه، دهگلان، کامیاران و سنندج کفاف تعداد متقاضیان را نمی‌دهد و هر کدام از شهرها مسائل خاص خود را دارند.
کد خبر: ۵۹۶۵۴۳
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۲ - 14June 2023

مشکل تأمین زمین برای مسکن ملی در کردستانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «جهانگیر الیاسی» مدیرکل راه و شهرسازی کردستان امروز در جلسه کارگروه امور زیربنایی و توسعه روستایی، عشایری، شهری، آمایش سرزمین و محیط زیست کردستان با محوریت بررسی اجرای طرح میانکار در شهرهای قروه، دهگلان و کامیاران برای اجرای مسکن ملی اظهار داشت: زمین برای ساخت مسکن ملی در شهرهای قروه، دهگلان، کامیاران و سنندج کفاف تعداد متقاضیان را نمی‌دهد و هر کدام از شهرها مسائل خاص خود را دارند.

وی به تلاش برای اجرای طرح میانکار برای رفع مشکل تأمین زمین مسکن ملی در شهرهای قروه، دهگلان و کامیاران اشاره کرد و افزود: تعداد متقاضیان مسکن ملی در شهر سنندج برابر با متقاضیان استان البرز است.

وی با بیان اینکه به زعم ما مشکل تأمین زمین در شهر سنندج برطرف شده است، اضافه کرد: در شهرهای بانه و مریوان تاکنون زمین برای مسکن ملی تأمین نشده که برنامه‌ریزی برای رفع این مشکل در دست اجراست.

در این جلسه زمین‌های در نظر گرفته شده در قالب طرح میانکار برای اجرای مسکن ملی در شهرهای قروه، کامیاران و دهگلان مصوب شد و برای تأیید نهایی در شورای برنامه‌ریزی بررسی می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها