مشاور استاندار کردستان در امور معلولان:

موضوع مناسب سازی آپارتمان‌ها برای معلولان مورد توجه قرار گیرد

«ابراهیمی» گفت: بسیاری از آپارتمان‌ها مناسب سازی نشده و همین امر معلولان بویژه معلولان جسمی و ضایعات نخاعی را در رابطه با مسکن با مشکل مواجه کرده، لذا انتظار می‌رود، موضوع مناسب سازی آپارتمان‌ها مورد توجه قرار گیرد.
کد خبر: ۵۹۵۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۰ - 12June 2023

موضوع مناسب سازی آپارتمان‌ها مورد توجه قرار گیردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «نصرالله ابراهیمی» مشاور استاندار کردستان در امور معلولان ‌در جلسه کمیته مناسب سازی استان کردستان در سنندج اظهار داشت: در بحث مناسب‌سازی هرچند استفاده مستقیم برای معلولان است اما قسمت عمده‌ای از آن به مردم بر می‌گردد و ما می‌توانیم با اقدامات مهم در این زمینه رضایتمندی مردم را نیز بدست بیاوریم.

وی افزود: در موضوع مناسب‌سازی تمرکز ما فقط بر روی مرکز استان باشد، چرا که سایر شهرستان‌ها نیز با مشکلات جدی مواجه هستند و باید اقدامات مناسب در این مناطق هم انجام شود.

این مسئول یادآور شد: بخش عمده ای از زندگی ما در محل مسکونی است اما بسیاری از آپارتمان‌ها مناسب سازی نشده و همین امر معلولان بویژه معلولان جسمی و ضایعات نخاعی را در رابطه با مسکن با مشکل مواجه کرده است لذا انتظار می رود، موضوع مناسب سازی آپارتمان‌ها مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار